اخبار سیاسی

ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: طی چند روز آینده، محور دوم ترانزیتی اصلی کشور در حوزه آستارا به جمهوری آذربایجان به بهره برداری خواهد رسید و کوشش همه دست اندرکاران از جمله گمرک، مرزبانی، پلیس گذرنامه و غیره این است تا هرچه سریعتر این محور ترانزیتی وارد مدار...

8 دی 1402

تصمیم نهایی دولت در خصوص قیمت بنزین اعلام شد ، توضیحات معاون وزیر نفت درباره نرخ بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی در مورد شایعه افزایش قیمت بنزین داد.

31 فروردین 1402

از نوروزخوانی تا کلک خیال در شبکه تلویزیونی کتاب

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، ساعت 10 و 30 دقیقه امروز، 11 فروردین کتاب قلب کوه از سنگ نیست نوشته غلامرضا بکتاش معرفی و ساعت 11 و 30 دقیقه نیز مهدی قزلی، نویسنده و ناشر میهمان برنامه آل جلال می گردد.

11 فروردین 1402

چهارمین میزگرد فرصت ها و چالش های گردشگری در خبرنگاران برگزار شد

چهارمین میزگرد خبرنگاران با شرکت فعالان صنعت گردشگری با موضوع بررسی فرصت ها و چالش های گردشگری جشنواره ای سه شنبه 13 اذرماه 1397 برگزار گشت.

12 بهمن 1401

سفارت انگلیس بازهم خبر ساز شد

در توضیح این تصاویر نوشته شده: همبستگی اروپایی؛ بریتانیا، فرانسه و آلمان.

28 دی 1401

برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سال جاری دولت مقرر نموده که برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر کند که مردم باید برای درخواست سند به راه و شهرسازی مراجعه نمایند.

26 آبان 1401

تصاویر لحظه حمله عجیب و تکان دهنده افراد مسلح به سفیر ایران در دانمارک

لحظه حمله افراد مسلح به خانم نادی پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک را ببینید. در پی این حمله سفیر دانمارک احضار شد.

17 مهر 1401

آشنایی با جاده گریت اوشن استرالیا، معروف ترین جاده ساحلی دنیا

آشنایی با جاده گریت اوشن استرالیا، معروف ترین جاده ساحلی دنیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره جاده گریت اوشن استرالیا ، سخن خواهیم گفت.

19 شهریور 1401

برترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

سفر به آفریقای جنوبی یکی از شگفت انگیزترین سفرهایی است که هرکس ممکن است تجربه کند. اگر تا به امروز سفر به آفریقای جنوبی را در دستور کار قرار نداده اید، پیشنهاد می کنیم که در اسرع وقت برای سفر به این کشور دیدنی و شگفت انگیز برنامه ریزی کنید. البته هنگام...

11 شهریور 1401

صدور کارنامه احراز شایستگی برای معلمان ، معلمان چگونه فوق العاده رتبه بندی دریافت نمایند؟

معلمانی که پس از ارزیابی نخست حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم را کسب نکنند از تاریخ عدم احراز رتبه و با اعلام هیئت ممیزه ذی ربط برای مدت یک سال از فوق العاده رتبه آموزشیار معلمی برخوردار خواهند شد.

30 مرداد 1401

وان پلاس از رابط Oxygen OS 13 با قابلیت های نو رونمایی کرد

وان پلاس به تازگی از رابط کاربری تازه خود با نام Oxygen OS 13 رونمایی کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز قابلیت های این رابط و بعلاوه دستگاه هایی که آن را دریافت می نمایند بپردازیم.

15 مرداد 1401

خروج خودروهای همکلاس از قیمت گذاری دستوری

مجلس و دولت بر گلوگاه فعلی صنعت خودرو یعنی قیمت گذاری تمرکز نموده اند، به این ترتیب با حذف قیمت گذاری دستوری کنونی، فضا برای هضم رانت تا 100 هزار میلیارد تومانی دلالان در بازار خودرو به نفع چرخه فراوری و مصرف فراهم می گردد.

7 مرداد 1401

در مدح وزیر صمت با فرزند بیشتر!

بارها از همین تریبون خدمت مردم شریف ایران و هموطنان خودمان اعلام نموده ایم که آقاجان، خودرو یک رکن مهم در زندگی اجتماعی است و صرفاً وسیله ای برای رفت و آمد نیست. امروزه حتی موضوع خودرو در ادبیات و دنیای شعر ما هم وارد شده و به زودی قرار است مسئولیت تازه...

6 مرداد 1401

فردا؛ جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت درباره نشست شورای حکام

یک عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی تحولات اخیر در حوزه انرژی هسته ای و صحبت های اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای درباره ایران خبر داد.

22 تیر 1401

توضیح درباره جاماندگان یارانه

سخنگوی دولت گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها به زودی سایتی را معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت.

4 تیر 1401

تکذیب نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی

در پی طرح بعضی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده اطلاع داد.

27 خرداد 1401

90 درصد اختلال در شبکه ارتباطی برطرف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات ، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مصاحبه با شبکه خبر در تشریح اختلال در شبکه ارتباطی اینترنت گفت: در پی قطع برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت...

25 خرداد 1401

واحدهای نیروگاه نکا قبل ازپیک مصرف تابستان به مدار تولید بازخواهند گشت

خبرگزاری خبرنگاران- محرابیان وزیر نیرودرحاشیه جلسه هفتگی با مدیران وزارت نیرو بصورت ویدئو کنفرانسی با سرپرست شرکت مدیریت تولیدبرق نکا به مصاحبه پرداخت .

13 خرداد 1401

قیمت بلیط قطار در نوروز 1401 تغییر می نماید؟

تهران (پانا) - طبق دستور وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیط قطار در نوروز 1401 تغییری نمی کند.

4 خرداد 1401

نمایش خانه ایرانی در نمایشگاه بین المللی میدکس تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی میدکس 2019 (معماری - دکوراسیون داخلی - خانه مدرن) با معرفی نمونه هایی از خانه ایرانی و دکوراسیون آن بازگشایی می گردد.

3 خرداد 1401
تعداد: (276)