برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد

به گزارش مجله فوتبال، مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سال جاری دولت مقرر نموده که برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر کند که مردم باید برای درخواست سند به راه و شهرسازی مراجعه نمایند.

برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد

سید حسین میرشفیع، مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی و طرح های ویژه در بازدید از طرح در دست اجرای کمربند شرقی رفسنجان گفت: این طرح از چند سال قبل در حال انجام است با توجه به اینکه بخشی از این محور از داخل باغ ها می گذرد این مشکل رفع خواهد شد و قرار شد زیرسازی این محور با مشارکت خیرین و مردم انجام گردد و اجرای آسفالت به وسیله وزارت راه و شهرسازی در دو فاز صورت گیرد.

وی اضافه کرد: احداث کمربند شرقی رفسنجان که دوبانده هم خواهد شد اعتبار 270 میلیارد تومان را در بر دارد که به تدریج و با یاری راه و شهرسازی و مردم و خیرین تکمیل می گردد؛ با اجرای این طرح تردد خطرآفرین تانکر ها و ماشین های سنگین از داخل شهر صورت نمی گیرد و این امر ساماندهی می گردد.

میرشفیع بیان نمود: بعلاوه در این سفر قرار شد که با اجرای دوبانده سازی 28 کیلومتر از محور رفسنجان به زرند که روستا های شمال رفسنجان من جمله فردوسیه آزادگان اسلامیه، محمودیه و ... را به زرند وصل می نماید خطرات ناشی از تصادفات و حوادث کاهش میابد لذا زیرسازی آن با یاری مردم و خیرین انجام می گردد و آسفالت آن هم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهد بود.

وی توضیح داد: طرح جامع شهری رفسنجان که در توسعه رفسنجان مهم است بازنگری می گردد و بنا بر این شد حداکثر روستا های متصل به شهر در محدوده شهری قرار گیرند و زمین های کافی برای توسعه شهر در اختیار داشته باشند که اگر وزارت راه و شهرسازی این مصوبات را بدهند برای آینده رفسنجان امتیاز ویژه است.

مشاور وزیر راه شهرسازی اظهارکرد: کار دیگر که در کشور و کل استان آغاز شده کسانی که زمین دولتی دارند و سند ندارند باید درخواست دهند تا سند را دولت واگذار کند؛ مردم می توانند به راه و شهرسازی مراجعه نمایند و نسبت به دریافت سند زمین خود اقدام نمایند.

مجله فوتبال کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید