اخبار و رویدادها

تابستان سال جاری می توانیم منتظر نمایش اسپلینتر سل بعدی باشیم

اگر شما از گیمرهای قدیمی باشید قطعاً با بازی اسپلینترسل (Splinter Cell) آشنایی دارید. این بازی در سبک شوتر سوم شخص و از نوع بی سر و صدا (Stealth) بوده و هواداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ بدست آورده است. حال اینطور که به نظر می رسد شرکت یوبیسافت قرار است در تابستان...

20 فروردین 1403

مشکل جدی گوشی های ارزان قیمت!

ظاهراً برخی وب سایت های امروزی حتی از بازی PUBG سنگین تر هستند و اجرای آن ها به توان پردازشی زیادی نیاز دارد.

28 اسفند 1402

یک سمند تازه در راه بازار است، عکس

تیپ نو سورن پلاس دوگانه سوز در حال ورود به بازار است. این خودرو نمونه فول آپشن سورن پلاس CNG به شمار میرود.

16 اسفند 1402

چگونه سفر مقرون به صرفه و کم هزینه داشته باشیم

اگر عاشق سفر باشید، قطعاً خط زدن مقصدهای نوشته شده در لیست سفرهایتان را یکی از بزرگ ترین لذت های جهان می دانید. همان طور که می دانید پول و زمان 2 عامل بزرگ برای برنامه ریزی و سفر کردن هستند. سفر مقرون به صرفه احتیاج به برنامه ریزی دقیق برای کنترل هزینه...

22 بهمن 1402

ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: طی چند روز آینده، محور دوم ترانزیتی اصلی کشور در حوزه آستارا به جمهوری آذربایجان به بهره برداری خواهد رسید و کوشش همه دست اندرکاران از جمله گمرک، مرزبانی، پلیس گذرنامه و غیره این است تا هرچه سریعتر این محور ترانزیتی وارد مدار...

8 دی 1402

قبل از خرید مخزن گاز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مخزن گاز یک سیلندر افقی یا کروی است که از آلیاژی بخصوصی از فولاد ساخته میشود. مخازن گاز مایع عمدتاً به عنوان یک راه چاره مناسب برای انتقال و ذخیره سازی گاز شناخته میشوند. از مخازن گاز کروی برای جابجایی یا ذخیره اندازه بسیار زیادی از گاز استفاده میشود...

1 آذر 1402

رونالدو این دختر ایرانی را از قبل می شناخت ، خبر شبانه ای که زود تکذیب شد؛ صحبتی نشده است!

هر چند گفته شد رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام نموده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه ها را پرداخت خواهد نمود اما روابط عمومی پرسپولیس این موضوع را تکذیب نموده است.

30 شهریور 1402

محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟

نشریه گاردین انگلیس اطلاع داد چندین باشگاه فوتبال آسیا تصمیم گرفتند علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان رئیس AFC به خاطر باشگاه های متمول عربستانی و صدور مجوز غیرقانونی آن ها در لیگ قهرمانان آسیا شکایت نمایند.

24 شهریور 1402

بهای موشکی کنسرو تُن ماهی، ادبیات و باقی قضایا

مهدی مالمیر در عصر ایران نوشت: بیش از یک قرن می گذرد از زمانی که نیکلا آپر توانست با خلاقیتی چشم گیر غذای کنسروی تهیه ببیند و جایزه 12000 هزار فرانکی ناپلئون را به کف آرد و خود را از یک قناد ساده به مخترعی مشهور بدل سازد.

12 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه 24 مرداد 1402

خبرنگاران- دنا پلاس اتومات و تارا دنده ای امروز سه شنبه 24 مرداد بیشترین افت قیمت را بین محصولات ایرانخودرو تجربه می کنند. مدل هایی که درمقایسه با دیروز با کاهش قیمت 15 میلیونی پا به بازار گذاشتند و به ترتیب 815 و 675 میلیون تومان فروخته می شوند.

24 مرداد 1402

چه زمانی باتری UPS را عوض کنیم

این مقاله توضیحات کاملی در خصوص آشنایی کامل با باتری UPS، انواع باتری های یو پی اس، زمان مناسب برای تعویض باتری UPS، عمرمفید باتری ارائه شده است و توضیح مختصری از باتری وست استار و محصولات آن است.

10 مرداد 1402

صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد ، شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی

خوشامدگویی متفاوت دیوید بکهام در مراسم استقبال از لیونل مسی، باعث تعجب بعضی از تماشاگران این کلیپ در شبکه های اجتماعی شد.

28 تیر 1402

قدیمی ترین آپارتمان های دنیا کجاست؟

قدیمی ترین آپارتمان های دنیا در شهر شبام با جمعیت 7 هزار نفری در یمن وجود دارد که در لیست میراث فرهنگی دنیای یونسکو واقع شده است و در گذشته مرکز پادشاهی حضرموت نیز بوده است.

14 تیر 1402

در پی آب در کویر!

خبرنگاران: آب، مهمترین همراه شما در کویر است، حتی در شرایطی که تشنگی شدید پدید نیامده است، می تواند باعث کاهش فعالیت مغزی شما گردد، بنابراین اولین قدم در شرایط بحرانی، برنامه ریزی برای تهیه آب است.

2 تیر 1402

کیم جونگ اون نمی خوابد و وزنش به 140 کیلوگرم رسیده است

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی مدعی شد که رهبر کره شمالی از اختلال شدید خواب رنج برده و وزنش به حدود 140 کیلوگرم رسیده است.

14 خرداد 1402

عصبانیت شدید گل محمدی از یک بازیکن پرسپولیس ، افشین پیروانی وساطت کرد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از حرکات یکی از بازیکنانش در بازی برابر گل گهر عصبی شد.

23 اردیبهشت 1402

نخود فرنگی را چطور و چه مقدار مصرف کنیم؟

نخود فرنگی در گروه غذا هایی است که به حبوبات معروف هستند. حبوبات گیاهانی هستند که غلاف هایی با دانه یا لوبیا در داخل فراوری می نمایند. از دیگر غذا های خانواده حبوبات می توان به عدس، سویا، نخود و انواع لوبیا اشاره نمود.

12 اردیبهشت 1402

تصمیم نهایی دولت در خصوص قیمت بنزین اعلام شد ، توضیحات معاون وزیر نفت درباره نرخ بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی در مورد شایعه افزایش قیمت بنزین داد.

31 فروردین 1402

کتاب ادیان در خدمت انسان در پی زدودن نگاه افراط و تفریطی به دین است

به گزارش خبرنگاران نشست نقد و آنالیز کتاب ادیان در خدمت انسان امام موسی صدر عصر روز گذشته با حضور محسن اسماعیلی در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار گردید.

29 فروردین 1402

بند انداز برقی چیست؛ مزایا، معایب و روش استفاده از آن

بند انداختن یکی از قدیمی ترین روش هایی است که افراد مختلف از آن برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده می کردند و هنوز هم در بین بسیاری ها مرسوم است. اما برخلاف چندین سال قبل، این روزها در بسیاری از سالن های زیبایی و حتی خانه ها، دیگر بند انداختن به شکل...

26 فروردین 1402
تعداد: (1200)