8 روش عالی برای استایل با شومیز اورسایز زنانه

به گزارش مجله فوتبال، فزونی انتخاب یک شومیز اورسایز در راحتی، شیک، همه کاره و مناسب بودن آن برای موقعیت های مختلف است. همه این ویژگی ها است که شومیز اورسایز را به یک لباس همواره محبوب تبدیل نموده است. شومیز زنانه از تنوع ظاهری بی پایانی برخوردار است. آیا می خواهید نحوه استایل با شومیز اورسایز در موقعیت های مختلف رسمی یا مهمانی و غیره را بدانید؟ برای یافتن پاسخ در این مقاله از خبرنگاران مگ همراه ما باشید.

8 روش عالی برای استایل با شومیز اورسایز زنانه

8 روش استایل با شومیز اورسایز

تناسب شومیز زنانه با اندام خود را در نظر بگیرید. در استایل کردن باید در پی برجسته کردن ویژگی های مثبت بدن باشیم به عنوان مثال ست کردن یک شومیز اورسایز با شلوار جین و یک جفت صندل بندی زنانه یا استایل اورسایز با شومیز همراه با یک تیشرت زنانه و شلوار فاق بلند به شما یاری می نمایند تا فرم بدنتان را در برترین حالت ممکن نشان دهید.

در ادامه مطلب 8 روش استایل با شومیز اورسایز برای موقعیت های مختلف را آنالیز کردیم:

1- استایل با شومیز اورسایز برای روزمره

شومیز اورسایز یکی از اصلی ترین آیتم های کمد لباس هر زنی است. یکی از روش های عالی برای پوشیدن شومیز سایز بزرگ برای روزمره این است که آن را به صورت گشاد بر روی یک تاپ ساده بپوشید. برای این کار به جز دو دکمه بالا بقیه دکمه ها را ببندید سپس جلوی شومیز را کمی داخل شلوار جین خود قرار دهید و کمی به آن حالت دهید. از طرف دیگر می توانید دکمه ها را به کلی باز کنید و شومیز اورسایز خود را مانند یک کت به تن کنید.

استایل با شومیز بلند اورسایز برای موقعیت های روزمره می تواند متنوع باشد اما ما ترکیب یک شومیز ساده رنگی، چهارخانه یا راه راه با یک شلوار جین بگ یا شلوار کارگو یا یک شلوار جین مام فیت همراه با کیف سفید، یک جفت صندل یا کفش کتان و یک عینک آفتابی مشکی را پیشنهاد می کنیم زیرا این ترکیب ها شما را به خوبی برای دیدارهای معمولی در طول روز آماده می نمایند.

2- استایل شومیز اورسایز برای جشن و مهمانی ها

یک شومیز اورسایز زنانه این پتانسیل را دارد که با حداقل تغییرات و فقط همراه با چند اکسسوری اضافی، لباس شما را از موقعیت روزمره به موقعیت مهمانی و جشن اصلاح کند. ترکیب پیراهن کلاسیک و شلوار جین آبی، زیورآلات، یک جفت کفش پاشنه بلند یا یک رژ لب پررنگ، یک ترکیب فوق العاده برای جشن های شبانه است.

شما می توانید شلوار جین خود را با یک شلوار پارچه ای براق عوض کنید بعلاوه شلوار چرمی یا یک دامن میدی باریک را هم می توانید همراه با شومیز زنانه خود بپوشید.

3- استایل با شومیز اورسایز در فصل تابستان

فصل تابستان یک فرصت عالی برای اضافه کردن رنگ های شاد به استایل فردی تان است. رنگ های صورتی، قرمز و نارنجی غروب آفتاب همگی انتخاب هایی فوق العاده برای استایل تابستانی شما هستند.

اگر در پی یک ظاهر مجذوب کننده و زیبا برای یک عصر گرم تابستانی هستید، شومیز اورسایز خود را همراه یک جفت صندل، کفش کتان سفید یا حتی کفش زنانه پاشنه بلند استایل کنید. اگر برای تعطیلات تابستانی به ساحل و دریا می روید، می توانید از انواع شلوارک جین یا نخی و یک کلاه حصیری بزرگ هم در استایل خود بهره ببرید.

4- نحوه استایل اورسایز با شومیز در فصل پاییز

یکی از تکنیک های لباس پوشیدن، تکنیک لایه لایه است. شومیز زنانه یکی از لباس های عالی برای لایه بندی در فصل پاییز است. یک شومیز سایز بزرگ از جنس پارچه های سنگین تر مانند پارچه فلانل یا مخمل انتخاب کنید. زیر آن یک لباس بافت زنانه به تن کنید. کفش مناسب این استایل پاییزی، انواع کفش کتانی و کفش نیم بوت زنانه است. شما می توانید یک شومیز سفید یا آبی رنگ را با شلوار یا دامن در رنگ دلخواهتان ست کنید.

5- استایل شومیز اورسایز با وست زنانه

اگر در پی یک استایل تأثیرگذار و شبیه به استایل رترو دهه 80 میلادی تا به امروز هستید، ترکیب یک شومیز اورسایز با وست زنانه را پیشنهاد می کنیم. یک وست متناسب با سایز خود انتخاب کنید سپس آن را بر روی شومیز خود بپوشید. در خصوص رنگ ها، در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد فقط سعی کنید که رنگ وست و شومیز برای ظاهری دلپذیر و چشم نواز هماهنگ باشند. برترین رنگ ها در استایل معمولاً رنگ های متضاد هستند. سعی کنید قد وست کوتاه تر از شومیزتان باشد.

6- استایل با شومیز اورسایز و جین

یکی از تکنیک های مجذوب کننده و پرطرفدار، ست کردن جین روی جین است. در این تکنیک انواع شلوار جین را می توان با انواع شومیز دخترانه ترند و جین به صورت تک رنگ یا در رنگ های متضاد ست کرد. این استایل ظاهری مدرن به شما می بخشد.

7- استایل شومیز سایز بزرگ با چکمه چرم زنانه

اگر از هواداران استایل های ترندی هستید و در پی یک استایل زنانه ترندی و مجذوب کننده با شومیز برای خود هستید، پیشنهاد می کنیم که شومیز مورد نظر خود را با یک جفت گوشواره حلقه ای ساده و یک کمربند چرم و یک جفت چکمه چرمی برای رسیدن به ظاهری مد روز و مدرن استایل کنید. شومیز اورسایز یک آیتم پرکاربرد و همه کاره است که می توانید آن را بارها و بارها با لباس ها و اکسسوری های دیگر پوشید و در عین حال همواره زیبا و جالب به نظر برسید.

8- استایل اورسایز با شومیز و دامن

اگر در پی ایده هایی برای لایه بندی لباس هستید، باید حداقل یک شومیز اورسایز به کمد لباس خود اضافه کنید. وقتی نوبت به استایل کردن می رسد، یک شومیز اورسایز را یک لایه سبک وزن و همه کاره در نظر بگیرید. یک شومیز سایز بزرگ را نه تنها می توان به صورت تک پوشید بلکه می توان آن را با شلوار، کت وشلوار یا شلوار بلند نیز ست کرد. این شومیز بزرگ تر از حد معمول را می توان با انواع دامن میدی ست کرد. این تطبیق پذیری چیزی است که شومیز اورسایز را تقریباً برای هر مناسبتی ضروری می نماید، از صبحانه با دوستان گرفته تا یک جلسه کاری یا جشن تولد.

برای دستیابی به ظاهری بی نقص با مجذوب کنندهیتی بی خاتمه و بدون دردسر، یک شومیز اورسایز ساتن انتخاب کنید و آن را همراه با یک دامن میدی به تن کنید. شومیز را داخل دامن بگذارید. یک کیف دستی و کفش زنانه تکمیل نماینده این استایل هستند.

بعضی نکات مهم هنگام خرید شومیز اورسایز زنانه

چه سایزی از شومیز زنانه مناسب شما است؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که همه چیز به شما بستگی دارد؛ سایز، سلیقه و سبک موردعلاقه تان و حتی موقعیتی که قرار است برای آن خرید کنید. اگر لباس فیت می خواهید، شومیزی متناسب با سایز خود انتخاب کنید اما موردی ندارد که شومیزی بزرگ تر از سایز خود بپوشید. هنگام خرید یک شومیز زنانه اورسایز دقت کنید که با فرم بدن شما متناسب باشد.

در هنگام خرید شومیز زنانه اگر در قسمت لباس زنانه نتوانستید چیزی که دوست دارید را بیابید، شاید بهتر باشد که به بخش لباس مردانه هم نگاهی بیندازید البته به سایز لباس ها حتماً دقت کنید. پیراهن های مردانه برای تیپ های مختلف بدن طراحی و فراوری می شوند بنابراین اغلب در قسمت شانه ها پهن تر و دارای یقه های بزرگ تر هستند و بدیهی است که فرم بدن زنانه را در نظر نمی گیرد.

یک راه هوشمندانه برای پوشیدن پیراهن مردانه این است که آن را به عنوان یک لایه سبک بر روی سایر لباس هایتان بپوشید به عنوان مثال آن را بر روی یک تاپ بنددار و شلوار جین به تن کنید. این یک استایل سریع و درعین حال راحت و مجذوب کننده برای موقعیت های کژوال است.

سخن پایانی

از شومیز اورسایز در استایل خود غافل نشوید. این شومیز یک جزء اصلی از کمد لباس کلاسیک است که تقریباً برای همه نوع سلیقه، سایز و سنی به خوبی جواب می دهد. یکی دیگر از مزیت های شومیز اورسایز زنانه این است که آیتم های زیادی برای استایل کردن آن وجود دارد اما نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که آن را به عنوان فقط یک شومیز و پیراهن زنانه تصور نکنید. بدانید که این یک لایه سبک وزن است که به راحتی ظاهر شما را از یکنواختی خارج می نماید.

منابع: womanandhome , saksfifthavenue

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 روش عالی برای استایل با شومیز اورسایز زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 روش عالی برای استایل با شومیز اورسایز زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید