سفری به یاد ماندنی به جزیره کیش مروارید خلیج فارس

به گزارش مجله فوتبال، سفر به کیش همواره لذت بخش است. جزیره کیش با طبیعت منحصر به فرد، تفریحات خاص آبی، مراکز خرید لاکچری و اقامتگاه های متنوع، یکی از گزینه های روی میز برای افرادی است که در پی مکانی آرام و آزاد برای مسافرت می گردند.

سفری به یاد ماندنی به جزیره کیش مروارید خلیج فارس

تصور اینکه در بعضی از فصول در هوای سرد، سوار هواپیما شوید و صبح در حالتی از هواپیما خارج شوید که بادی گرم و ملایم گونه های شما را نوازش می نماید، از لذت هایی است که جزیره کیش و تور کیش به شما هدیه می دهد.

مختصری درباره کیش

این جزیره دارای نوار ساحلی 43 کیلومتری بسیار زیبا و منحصربفرد است. کیش با مساحت 91 کیلومتری در دهانه خلیج فارس ودر نزدیکی تنگه هرمز واقع شده است. بیشترین عرض این جزیره 7.5 کیلومتر و و طول فاصله ساحل غربی به ساحل شرقی آن حدود 45 کیلومتر می باشد ...

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش با وجود مساحت کم جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. کشتی یونانی از جاذبه هایی که است که به گونه ای به نمادی از کیش هم تبدیل شده است. اگر در پی یک مکان دنج و آرام درکنار ساحل برای استراحت هستید هتل ترنج کیش که یک هتل دریایی به شمار می رود گزینه خوبی است. شاید اولین چیزی که در بدو ورود چشم های شما را می نوازد، بوته های بزرگ گل های کاغذی باشد که شما را مجذوب خود می نماید. ساحل مرجانی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار دوقلو، درخت سبز و... و. از جاذبه های گردشگری کیش هستند.

پارک آبی اوشن، گشت سافاری، پارک دلفین ها، غواصی، پاراسل، کشتی تفریحی اوستا و بسیاری موارد دیگر، همه و همه تفریحات بی نظیر کیش هستند.

مرکز خرید دامون، مرکز تجاری سارینا، بازار مروارید، بازار مریم و... و. از جمله مجتمع های تجاری هستند که در سفر به کیش حتما به آنها سری بزنید و لذت یک خرید لوکس را به خود هدیه دهید.

این همه تفریحات متنوع و این همه جاذبه های دیدنی و مراکز خرید متنوع، این جزیره را به مکانی خاص تبدیل کرده است که مقصد گردشگران بسیاری شده است.

جاهای دیدنی و معروف در تور کیش کدامند؟

کشتی یونانی، ساحل درختان نارگیل، قلعه جنی کیش، شهر زیزمینی کاریز، دره پرتغالی ها، درخت سبز کیش از جمله معروفترین جاذبه های کیش می باشد.

حمل و نقل در کیش

رفت و آمد به جزیره کیش به وسیله هوایی یعنی فرودگاه بین المللی کیش و بعلاوه به صورت دریایی به وسیله بندر کیش انجام می گردد. اغلب تورهای کیش به صورت هوایی اجرا شده و مسافران را با هواپیما به جزیره می رسانند. چنانچه نخواهید با تور به جزیره کیش سفر کنید می توانید بلیط هواپیما و یا هتل خود را از وب سایت بیست گشت تهیه نمایید.

گونه های بسیار کمیابی از ماهیان دراین منطقه زندگی می نمایند که نمونه های آنان رابه ندرت می توان در منطقه ها دیگر دنیا و ایران پیدا کرد. کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است و میانگین دمای سالیانه این جزیره 26.6 درجه سانتی گراد است.

مدیریت هزینه در سفر به کیش

مسئله ای که در سفر به کیش مطرح می گردد، هزینه های نسبتاً بالای آن است. بلیط هواپیما برای رفت و برگشت، هزینه هتل، تفریحات آبی، کشتی های تفریحی، کنسرت ها و فستیوال ها و... و. همه و همه هزینه های زیادی را شامل می شوند.

برای یک سفر لذت بخش به جزیره زیبای کیش و مدیریت هزینه به این نکات هم توجه داشته باشید:

1- در ایام پایانی هفته و ایام پیک مسافرت، افراد بیشتری به کیش سفر می نمایند. بنابراین برای مدیریت هزینه بهتر است شما اوایل هفته و ایام غیر تعطیل را برای مسافرت انتخاب کنید.

2- در ماههای گرم سال، جهانگرد های کمتری به کیش سفر می نمایند. بنابر این اگر با گرمی هوا مشکل چندانی ندارید، در اواخر بهار و تابستان اقدام به مسافرت رفتن بنمایید.

سایر خدمات آژانس 20 گشت: تور مشهد، تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، آلانیا، مارماریس، سواحل خلیج فارس، مالزی، تایلند و ...

در سفر به کیش نکته ای که اهمیت بسیاری دارد انتخاب یک تور مناسب است. توری که خیال شما را از جانب کارهای مهم که احتیاج به صرف وقت و معطلی دارد، راحت کند.

کارهایی مثل رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، آماده سازی وسیله نقلیه برای گشت و گذار در کیش و رفتن به مکانهای دیدینی و مجتمع های تجاری و... و.

آژانس بیست گشت به آدرس سایت 20gasht.com برای تمامی ایام هفته و در ساعات پروازی مختلف، از تمامی شهرهایی که امکان پرواز مستقیم به کیش دارند، خصوصاً شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد، (تور کیش از تهران و تور کیش از مشهد)، برای جزیره کیش، تور کیش برگزار می نماید.

تور لحظه آخری کیش

تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شوند که چند روز مانده به پرواز به علت نرسیدن به حد نصاب تعداد، زیر قیمت ارائه می گردد.

بنابر این اگر در پی تخفیف در تور هستید و تمایل دارید از تورهای لحظه آخری اطلاع پیدا کنید، حتما به سراغ وب سایت بیست گشت بروید و به وسیله تماس با شماره 02188921447 با کارشناسان خبره بیست گشت مشورت نمایید.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، ساختمان پرستو، واحد 101

تلفن: 88921447 021

پشتیبانی: 09334852221 - 09123183809

ساعات کاری: 9 صبح الی 18

وبسایت: https://20gasht.com

رزرو آنلاین پرواز و هتل: https://itc724.com

تور کوش آداسی - تور آنتالیا - تور مارماریس

ایمیل: [email protected]

منبع: چمدان

به "سفری به یاد ماندنی به جزیره کیش مروارید خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به یاد ماندنی به جزیره کیش مروارید خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید