اخبار مجلس

برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر می گردد

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سال جاری دولت مقرر نموده که برای زمین های فاقد سند در دست مردم سند صادر کند که مردم باید برای درخواست سند به راه و شهرسازی مراجعه نمایند.

26 آبان 1401

توضیح درباره جاماندگان یارانه

سخنگوی دولت گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها به زودی سایتی را معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت.

4 تیر 1401

افزایش 25 درصدی عوارض طرح ترافیک

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران با افزایش 25 درصدی طرح ترافیک موافقت کردند.

1 خرداد 1401

نگرانی های امنیتی در خصوص مقررات ضد انحصار آمریکا

به گزارشخبرنگاران به نقل از وبگاه cyber scoop؛ منتقدان تدوین قوانین ضد انحصار علیه شرکت های فناوری استدلال می نمایند که لایحه ای که برای از بین بردن بزرگترین شرکت های فناوری آمریکا طراحی شده است، ممکن است با عوارض جانبی ناخواسته دیگری چون تضعیف حریم خصوصی...

31 فروردین 1401

اولویت دولت بر مجلس برای قانونگذاری فضای مجازی

نبود قوانین کافی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی از جمله معضلاتی است که نه تنها بخش خصوصی بارها به آن اذعان نموده، بلکه مسئولان امر هم بارها به آن تأکید نموده اند.

11 دی 1400

وعده های توخالی برای جبران ضرر سهامداران صندوق پالایشی

وعده دولت برای جبران ضرر سهامداران آن، هنوز جبران نشده است. سهامدارانی که حدود یک سال پیش سهام این صندوق ها را خریده بودند تا به گفته فرهاد دژپسند، وزیر وقت امور مالی و دارایی بین آحاد جامعه توزیع عادلانه ثروت صورت گیرد.

18 شهریور 1400

کدام گروه های شغلی مجاز به فعالیت هستند؟

ممنوعیت تردد جاده ای از ظهر امروز در سراسر کشور اجرا می شود. همچنین در تعطیلات 6 روزه پیش رو در سراسر کشور تنها گروه های شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

27 مرداد 1400

بخشنامه مشخص تکلیف ساعات کار اداری تا پایان مردادماه ابلاغ شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت کشور بخشنامه تعیین تکلیف ساعات کار اداری تا خاتمه مردادماه به استانداران را ابلاغ کرد.

16 مرداد 1400

آشتیانی: هیئت مدیره ای که برای برکناری مدیرعامل اجازه بگیرد، یعنی نقشی نداشته است، صحبت های معاونان و مشاوران سابق استقلال وجاهت ندارد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: اینکه از وزارت ورزش برای برکناری مدیرعامل استقلال اجازه بگیرند، نشان می دهد هیئت مدیره نقشی در باشگاه نداشته و فقط روی کاغذ هیئت مدیره است.

2 مرداد 1400

ضرورت تدوین قانون جامع مدیریت ریسک و بحران سیل در کشور

مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه تغییر کاربری اراضی، تجاوز به حریم سیلاب و دخل و تصرف و ساخت و ساز در آن از جمله دلایل تشدید مخاطرات سیل در ایران است، بر ضرورت تدوین قانون جامع مدیریت ریسک و بحران...

4 اردیبهشت 1400

حاشیه های بورس امروز 19 بهمن 99 ، مصوبات شورای عالی، بازار را سبز کرد

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام معاملات بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از 3 درصد رشد به سطح یک میلیون و 170 هزار واحدی رسید. این در حالی بود که رشد شاخص کل هم وزن نیز 1.2 درصد به ثبت رسید.

18 اسفند 1399

خبرنگاران معاون استاندار:سهم آلاینده ها از آلودگی هوا در آذربایجان غربی مشخص شود

ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش روزهای آلوده استان در سال جاری گفت: سهم آلاینده ها از آلودگی هوای استان باید تعیین شود.

27 بهمن 1399

تسویه 10 هزار میلیارد ریال از بدهی دولت با فروش سهام و دارایی&zwnjهای مالی

براساس تبصره دو لایحه بودجه سال 1400، دولت می تواند مبلغ 10 هزار میلیارد ریال از بدهی خود را از طریق فروش سهام و دارایی های مالی، تامین کند.

27 دی 1399

سازمان بازرسی مسئول پیگیری اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ، همکاری با کمیسیون آموزش مجلس در حوزه علمی و فناوری

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با ساز و کارهای تعریف سده سازمان بازرسی کل کشور مسئول پیگیری اجرای قوانین این شورا است.

16 دی 1399

حکم کالدرون هم به زودی صادر خواهد شد

امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل سرخ ها از صدور حکم نهایی پرونده گابریل کالدرون در هفته های آینده اطلاع داد.

5 دی 1399

مصوبات جدید شورای عالی بورس اعلام شد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای عالی بورس گفت در جلسه امشب شورای عالی بورس، تصمیماتی درخصوص افزایش سقف صندوق های سرمایه گذاری بر درآمد اتخاذ شد.

27 آذر 1399

خبرنگاران فرماندار رشت: روستاها را با فرهنگ سازی عاری از زباله کنیم

رشت - خبرنگاران- فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بسیاری از زباله در روستاها قابل برگشت به طبیعت است، گفت: روستاهای این شهرستان را از زباله های تر عاری کنیم و این شدنی است.

17 آبان 1399

فدراسیون تا 10 روز آینده به حکم پرونده ویلموتس اعتراض رسمی می نماید

امیر مهدی علوی گفت: بر اساس برنامه ای که معین است، در موعد قانونی خودمان که 10 روز آینده خواهد بود، اقدامات لازم درباره شکایت به حکم پرونده ویلموتس به دادگاه CAS را انجام می دهیم.

15 مهر 1399

کاش یک نفر بعد از رای ویلموتس استعفا می کرد، قصور فدراسیون بالاست

امیر عابدینی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به محکومیت 6 میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس گفت: وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد باید دید قصور بوده یا تقصیر. قصور معمولاً کار اشتباهی انجام شده اما عمدی نیست اما در تقصیر، این...

14 مهر 1399

مجلس نمایندگان آمریکا به تبدیل واشنگتن دی سی به پنجاه ویکمین ایالت رای داد

مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه با اکثریت آرا به تبدیل شدن پایتخت این کشور به پنجاه ویکمین ایالت آمریکا رای داد.

10 شهریور 1399
تعداد: (35)