سلامتی و پزشکی

رونالدو این دختر ایرانی را از قبل می شناخت ، خبر شبانه ای که زود تکذیب شد؛ صحبتی نشده است!

هر چند گفته شد رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام نموده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه ها را پرداخت خواهد نمود اما روابط عمومی پرسپولیس این موضوع را تکذیب نموده است.

30 شهریور 1402

چه زمانی باتری UPS را عوض کنیم

این مقاله توضیحات کاملی در خصوص آشنایی کامل با باتری UPS، انواع باتری های یو پی اس، زمان مناسب برای تعویض باتری UPS، عمرمفید باتری ارائه شده است و توضیح مختصری از باتری وست استار و محصولات آن است.

10 مرداد 1402

کیم جونگ اون نمی خوابد و وزنش به 140 کیلوگرم رسیده است

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی مدعی شد که رهبر کره شمالی از اختلال شدید خواب رنج برده و وزنش به حدود 140 کیلوگرم رسیده است.

14 خرداد 1402

نخود فرنگی را چطور و چه مقدار مصرف کنیم؟

نخود فرنگی در گروه غذا هایی است که به حبوبات معروف هستند. حبوبات گیاهانی هستند که غلاف هایی با دانه یا لوبیا در داخل فراوری می نمایند. از دیگر غذا های خانواده حبوبات می توان به عدس، سویا، نخود و انواع لوبیا اشاره نمود.

12 اردیبهشت 1402

این سوپر ویلای ضدگلوله 400 میلیارد تومان!

در این گزارش به آنالیز قیمت خانه های لاکچری در منطقه ها لوکس نشین پرداخته شده است. این ویلا در تهران با 1500 متر زیربنا به صورت تریبلکس، شیشه پنجر ها وارداتی اتریش، ضد گلوله، آسانسور با ویو ابدی لاکچری 400 میلیارد تومان قیمت دارد.

6 اردیبهشت 1402

بند انداز برقی چیست؛ مزایا، معایب و روش استفاده از آن

بند انداختن یکی از قدیمی ترین روش هایی است که افراد مختلف از آن برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده می کردند و هنوز هم در بین بسیاری ها مرسوم است. اما برخلاف چندین سال قبل، این روزها در بسیاری از سالن های زیبایی و حتی خانه ها، دیگر بند انداختن به شکل...

26 فروردین 1402

نهاری که کلاه اژدهای کومودو شد!، عکس

جزیره کومودو زادگاه اژدهای کومودو است که بخشی از زنجیره جزایر سوندا اندونزی است؛ پارک ملی که اژدهای کومودو را در خود جای داده است دارای تپه های آتشفشانی، جنگل ها و علفزارها و همچنین کیلومترها ساحل است.

20 اسفند 1401

علت غیبت پیروانی در تمرین پرسپولیس

مدیر تیم پرسپولیس به علت بیماری نتوانست در تمرین امروز سرخ پوشان حاضر گردد.

16 اسفند 1401

مهدی عبدی در گفت وگو با خبرنگاران : می خواهیم به صدر برگردیم ، پرسپولیس مدعی اصلی است

وظیفه هر مهاجمی است که گلزنی کند و من در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کرد. ان شاءالله گلزنی در بازی با مسجد سلیمان وضعیتم را بهتر خواهد نمود و با استرس و فشار کمتری کارم را انجام می دهم. خیلی امیدوارم این گل آغاز دوباره گلزنی هایم باشد و بتوانم روند خوبم...

14 اسفند 1401

چرا وقتی خورشید طلوع می نماید احساس خوشحالی بیشتری می کنیم؟

آیا دمای بالاتر، آفتاب بیش تر و بارندگی کمتر در یک روز مشخص مردم را شادتر می نماید یا خیر؟ شادی معیار مهمی برای سنجش کیفیت زندگی افراد است. آیا می دانستید اداره آمار ملی بریتانیا بیش از ده سال است که داده های مرتبط با شهروندان بریتانیایی را جمع آوری می...

22 بهمن 1401

توصیه تازه برای پیشگیری از سرطان تخمدان: برداشتن لوله های فالوپ

یک گروه پژوهشی پیشگام در آمریکا به زنان توصیه نموده است که برداشتن لوله فالوپ یا لوله تخمدان را برای پیشگیری از سرطان تخمدان مد نظر قرار دهند.

17 بهمن 1401

تمساح غول پیکر جسد کودک غرق شده را به خانواده اش برگرداند!

تمساح غول پیکر جسد کودک غرق شده را به خانواده اش برگرداند!

6 بهمن 1401

کشتی های تابوتی ایرلند ، قحطی بزرگ در کشتی ایرلندی مبتلایان تیفوس

در طول قحطی بزرگ ایرلند در اواسط قرن 19، دهها هزار نفر از خانواده های ایرلندی گرسنه از کشور فرار نموده و به کانادا وایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند. بسیاری از قایقهای کشتی ایرلندی مبتلایان تیفوس که در طول سال های قحطی تردد می کردند، جمعیت زیادی را در...

23 دی 1401

سفر با کوله پشتی ، ده نکته مفید برای داشتن سفر بک پکینگ

داستان از آنجا شروع می گردد که شما یک کوله پشتی دارید و یک پاسپورت که آماده مهر شدن و جهانگردی و کوله گردی است. تمام چیزی که باقی می ماند این است که تصمیم بگیرید به کجا سفر و کوله گردی کنید و وقتی به آنجا رسیدید چه کارهایی انجام دهید. برای حل مشکل اول، کافیست...

20 دی 1401

روستای کندوان، روستایی تاریخی و منحصر به فرد !

تنها تو روستاست که می شه فهمید ساده زندگی کردن یعنی چی.

17 دی 1401

آیا گرم کردن مجدد برنج خطرناک است؟

در برنامه غذایی ایرانیان، برنج مهم ترین جزء از رژیم غذایی و مصرف آن به صورت پخته یا پلو، قوت غالب مردم است. خوب است بدانیم در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی در نگهداری به جامانده برنج پخته شده، خطر مسمومیت با این ماده غذایی افزایش می یابد.

13 دی 1401

این پرستار، حقوق نمی خواهد ، سیمای عاشق...

خانه باصفایش به یک مهدکودک شبیه شده و حتی در گوشه و کنار آپارتمانی که خانواده اش زندگی می نمایند، رخت و لباس و اسباب بازی بچه ها به چشم می خورد.

9 آذر 1401

به این دلایل هرگز آخر شب غذا نخورید

هنگامی که آخر شب شام می خورید باعث بروز چندین مشکل برای معده می گردد، زیرا غذا به درستی هضم نمی گردد و اسید در معده بیش از حد ترشح می گردد.

3 آبان 1401

فیلمی تکان دهنده از کوشش برای بیرون آوردن مار زنده از گوش زن!

فیلمی تکان دهنده منتشر شده که یک جراح سعی می نماید مار زنده ای را که به گوش یک زن نفوذ نموده بود خارج کند.

25 شهریور 1401

چرا درصد چربی بدن از اضافه وزن مهمتر است؟

بیشتر افرادی که رژیم غذایی می گیرند، در کوشش برای کاهش وزن هستند. برای به دست آوردن زیبایی اندام، رسیدن به وزن دلخواه خیلی مهم است اما درصد چربی بدن مقوله مهم، کاربردی و متفاوت از اضافه وزن است که از میزان آن باید مطلع باشید. اگر در کوشش برای تقویت عضلات...

17 شهریور 1401
تعداد: (329)