همایشها و نمایشگاه ها

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بارسلونا

بارسلونا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا است که سالانه میلیون ها میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می نماید. در این شهر دسترسی آسان، شرایط آب وهوایی مناسب، سواحل مجذوب کننده و کوه های اطراف، زندگی شبانه پرهیاهو، غذاهای محلی لذیذ و فرهنگ و تاریخ وجود...

25 اسفند 1401

تفاهم نامه تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و دهلی نو امضا شد

به گزارش خبرنگاران ؛ آیین امضای تفاهم نامه تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو با حضور علی رمضانی (سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران)، رئیس نمایشگاه و قائم مقام سی ویکمین...

11 اسفند 1401

درخشش خراسان جنوبی در همایش شاعران و موسیقی دانان

واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای خراسان جنوبی، جزء مراکز برتر همایش کشوری شاعران و موسیقی دانان معرفی گردید.

20 آبان 1401

برپایی نمایشگاه و جشنواره غذا و نوشیدنی در شهر آفتاب

خبرنگاران: نمایشگاه، جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی با موضوع مواد اولیه غذایی و نوشیدنی های رستورانی برگزار می گردد.

7 شهریور 1401

احتمال وجود تلگراف نوری در دوران هخامنشیان

وجود خاکریزهای مصنوعی با فواصل معینی از یکدیگر و برج های سنگیِ ناشناخته که روی آن ها دو نوع آتش روشن می شد، از احتمال وجود تلگراف نوری در دوران هخامنشی حکایت می کند.

20 تیر 1401

10 زخمی بر اثر تیراندازی در آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از یونیوز، پلیس استان آرکانزاس آمریکا خاطرنشان کرد، 10 نفر بر اثر تیراندازی شنبه شب (به وقت محلی) در خارج از یک نمایشگاه اتومبیل در شهر دوماس این استان زخمی شدند.

6 تیر 1401

جزایر قناری، بهشتی بی نظیر در اسپانیا

جزایر قناری یک مجمع الجزایر اسپانیایی متشکل از هفت جزیره است، که در اقیانوس اطلس و در 1739 کیلومتری جنوب غربی مرکز این کشور واقع شده اند.

2 تیر 1401

اکبر یادگاری هنرمند قدیمی تئاتر درگذشت

مرتضی درویش، کارگردان جوان تئاتر که قرار بود امسال نمایشی را با همکاری این هنرمند قدیمی اجرا کند، با اعلام خبر درگذشت او گفت: آقای یادگاری هفته گذشته در آلمان فوت کردند و دیروز، جمعه 26 فروردین در شهر کلن به خاک سپرده شدند.

29 خرداد 1401

نشست زندگی معنادار در عصر فضای مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، گروه مطالعات اخلاقی این پژوهشگاه و گروه فلسفه علم دانشگاه شریف در راستای روشن تر شدن موضوع همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی در نظر دارد سلسله پیش نشست هایی را برگزار کند.

8 خرداد 1401

نمایش خانه ایرانی در نمایشگاه بین المللی میدکس تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی میدکس 2019 (معماری - دکوراسیون داخلی - خانه مدرن) با معرفی نمونه هایی از خانه ایرانی و دکوراسیون آن بازگشایی می گردد.

3 خرداد 1401

برگزاری همایش مجازی شرق، آیینه آیین های کهن

خبرگزاری خبرنگاران-همایش شرق، آیینه آیین های کهن همزمان با روز جهانی مردم شناسی به صورت مجازی برگزار گردید.

4 اردیبهشت 1401

عبدالملکی: هنوز هم می توان با 1 میلیون تومان شغل ایجاد کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه مشاغل مهارت محور کم سرمایه که در مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه ای البرز برگزار گردید، گفت: در دولت سیزدهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای اتفاقات بسیار عالی را برای افزایش مهارت آموزی رقم زده از جمله اینکه...

18 بهمن 1400

وزیر ارتباطات از نمایشگاه تله کام بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه تله کام امسال در وسعت تقریبی حدود 10 هزار متر مربع در سه سالن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است.

7 بهمن 1400

آشنایی با برترین فستیوال های سوئیس

شرکت در برترین فستیوال های سوئیسفستیوال های سوئیس هرساله تعداد فراوانی جشن و سرور ارائه می دهد. از فستیوال معروف موسیقی سوئیس به نام جاز Montreux گرفته تا فستیوال های فضای باز همگی در سوئیس برگزار می شوند. آداب و رسوم موجود در فستیوال ها مانند اهالی خودش...

10 دی 1400

برگزاری چهل و پنجمین نشست کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا

خبرگزاری خبرنگاران- چهل و پنجمین نشست کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا در سالن همایش های هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار گردید.

7 آذر 1400

اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدن مالی، یازدهم آبان برگزار می گردد

اجلاس سراسری تجلـیل از سرآمـدان اقتصاد ایـران برگزار می گردد؛ یازدهم آبان ماه اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدن اقتصاد ایران در مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

21 آبان 1400

استفاده از واقعیت مجازی در روان درمانی

واقعیت مجازی ممکن است مرز بعدی در مراقبت از سلامت روانی از کسانی باشد که در دور دست ها زندگی و کار می نمایند.

20 آبان 1400

دومین دوره انتخاب و معرفی کتاب برگزیده دانشگاهی در هفته کتاب

مسعود پایدار، مسئول کمیته انتخاب کتاب برتر دانشگاهی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی همزمان با هفته کتاب، گفت: این جشنواره همچون سال گذشته شامل نمایشگاه مجازی کتاب دانشگاهی،...

25 شهریور 1400

گالری گردی در سومین آدینه شهریور

تهران (پانا) - نگارخانه های تهران روز آدینه 19 شهریور میزبان 18 نمایشگاه تازه در حوزه های مختلف هنرهای تجسمی می شوند.

20 شهریور 1400

میزبانی اهواز از جشنواره ملی مد، لباس و صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنر های سنتی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از برگزاری اولین جشنواره ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان بانو اطلاع داد.

4 شهریور 1400
تعداد: (78)