بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل و نوآور در صنعت سردخانه های غذایی

به گزارش مجله فوتبال، گروه صنعتی پانل مهدی در بیست و ششمین نمایشگاه مواد غذایی از سردخانه نسل جدید رونمایی کرد.

بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل و نوآور در صنعت سردخانه های غذایی

به گزارش مجله فوتبال، بنابر اعلام گروه صنعتی پانل مهدی، این سردخانه متحرک که با فوم نسل جدید اکس پی اس فراوری شده 20 درصد کارایی سردخانه را بالاتر برده و در سقف و کف و دیواره این سردخانه از ایزو پانل 10 سانت اکس پی اس استفاده نموده که این محصول در هنگام نصب 10 سانت همپوشانی فوم دارد و این به این معناست که دیگر نیازی به تزریق فوم در هنگام نصب وجود ندارد و هوابندی در هنگام نصب 20 درصد بالاتر از ساندویچ پانل های قدیمی می باشد که 2 سانت همپوشانی داشتند.

نمایشگاه مواد غذایی محل رونمایی از جدیدترین سردخانه کلین رومی با فوم نسل جدید با کارایی بالاتر و قیمت مقرون به صرفه

به علاوه این سردخانه به هیچ عنوان آب جذب نمی نماید و این باعث می گردد طول عمر بالاتری داشته باشد، همچنین مشکل جمع شدن فوم یا شیرینگ کردن فوم نیز در این فوم نسل جدید رفع شده و با توجه به مزایای ذکرشده از قیمت پایین تری برخوردار است چراکه مواد اولیه آن داخلی است ازاین رو با استفاده از این محصول جلوی خروج ارز از کشور عزیزمان هم گرفته خواهد شد.

محصول دیگری که این شرکت دانش بنیان بعد از 4 سال تحقیق به فراوری آن دست پیدا نموده و توانسته ثبت اختراع دریافت کند محصولی بنام فریز پانل اکس پی اس می باشد که نحوه جوینت شدن دیواره ها در یکدیگر منحصربه فرد بوده و 40 درصد همپوشانی بیشتری نسبت به پانل های قدیمی دارد و برای سردخانه های زیر صفر طراحی شده و در نمایشگاه مواد غذایی بسیار موردتوجه بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

گروه صنعتی پانل مهدی (بنی کریم) در سال 1348 در بازار تهران آغاز به فعالیت نموده است که در آن موقع توسط پدربزرگ حمیدرضا بنی کریم، مدیر فعلی گروه صنعتی پانل مهدی احداث شده است.

بعد چند سال کارخانه ها متعددی در زمینه های پوشش سقف و دیوار، ماستیک های درزگیر و مواد مختلف در مجموعه خلیج فارس تأسیس کردند؛ و به مرور زمان کار به پدر و بستگان حمیدرضا بنی کریم که نسل دوم این مجموعه را تشکیل می دهند محول شد؛ که ورق گالوانیزه و پشم شیشه و توری و 18 قلم کالای دیگر را در مجموعه کارخانه ها خلیج فارس فراوری می کردند.

این شرکت اولین فراوریکننده دو محصول پرطرفدار ساندویچ پنل با فوم پلی استایرن و اکس پی اس است. اختراع و ابداع این محصول توسط پدر حمیدرضا بنی کریم انجام شده است و اکنون ایشان کار را برعهده گرفته است مجموعه را رشد داده و روبه جلو حرکت می دهند.

تحصیلات و سابقه کاری حمیدرضا بنی کریم

رشته تحصیلی من مدیریت اجرایی بوده و همواره علاقه مند بودم و سعی نموده ام مطالعات تخصصی بیشتری در این زمینه داشته باشم. به همین دلیل سمینار و کارگاه های آموزشی مختلفی به همراه اساتید بزرگی همچون برایان تریسی، مالکوم مک دونالد و رچ اتول و رندی گیج و… در زمینه دوره های تخصصی مدیریت برگزار نموده ام. در این شرکت ما به روزترین علم مدیریت جهان را به کار گرفته ایم و تا جایی که بتوانیم برای به کارگیری و بومی سازی این علم، کوشش خواهیم کرد.

فعالیت های شرکت پانل مهدی درزمینه صنایع غذایی

شرکت پانل مهدی علاوه بر حضور پررنگ در صنعت ساخت وساز در صنایع غذایی نیز فعالیت زیادی دارد؛ و علت اینکه در نمایشگاه مواد غذای شرکت نموده است فراوری دو محصول جدید این شرکت به نام های ایزوپانل و فریز پانل می باشد که کاربرد مستقیمی در سردخانه های نگهداری مواد غذایی دارد. این دو محصول که هسته میانی آن پلی استایرن و اکس پی اس است در واقع 25 تا 40 درصد درزبندی بیشتری نسبت به محصولات قبلی دارد. شرکت پانل مهدی با طراحی جدیدی که بر روی فریز پانل ها داشته است این درزبندی را به صورت پیشرفته انجام داده به گونه ای که انتقال حرارت 20 تا 40 درصد کاهش یافته است که می تواند برای سردخانه ها بسیار کارآمد باشد و بسیاری از هزینه های جانبی را کاهش داده است.

این فوم زمانی که نصب می گردد کاملاً درزبندی را محکم می نماید و نیازی به متریال تزریقی مجدد نخواهد داشت.

این محصول در نمایشگاه مواد غذایی به نمایش خواهد آمد و به احتمال زیاد به عنوان یک محصول بسیار پیروز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص دستگاه های پیشرفته مدیریتی گفت که شرکت پنل مهدی همواره در راستای پیاده کردن پیشرفته ترین سیستم های مدیریتی حرکت می نماید و به حفظ محیط زیست و ایجاد آینده ای سبز برای نسل های بعد معتقد است به طوری که در شرکت پانل مهدی حتی یک برگ کاغذ هم استفاده نمی گردد یعنی حتی ریز جزئیات را طوری چیدمان نموده اند که مرخصی پرسنل هم روی کاغذ نوشته نمی گردد.

کمتر شرکتی وجود دارد که بتواند 50 سال در بازار کار با این شرایط رقابتی داوم بیاورد وقتی هدف، کارآفرینی باشد شاهد پیشرفت در کار خواهیم بود شعار اصلی کارکنان شرکت ما یک خانواده ایم است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل و نوآور در صنعت سردخانه های غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل و نوآور در صنعت سردخانه های غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید