معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بارسلونا

به گزارش مجله فوتبال، بارسلونا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا است که سالانه میلیون ها میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می نماید. در این شهر دسترسی آسان، شرایط آب وهوایی مناسب، سواحل مجذوب کننده و کوه های اطراف، زندگی شبانه پرهیاهو، غذاهای محلی لذیذ و فرهنگ و تاریخ وجود دارد. همه اینها باعث می گردد هرکسی به فکر سفر به این شهر در اسپانیا بیفتد. ما در این مطلب شما را با جاهای دیدنی بارسلونا آشنا خواهیم کرد.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بارسلونا

لیست برترین جاهای تماشای و تفریحی بارسلونا

در زیر به لیستی از مکان ها و جاذبه های گردشگری بارسلونا که در طول سفر می تواند به شما یاری کند، اشاره میکنیم. برای تماشا جاذبه های گردشگری اسپانیا وارد این صفحه شوید.

موزه پیکاسو

موزه پیکاسو که یکی از جاهای تماشای بارسلوناست، به وسیله پیکاسو و دوستش ایجاد شد. بیش از 3800 اثر هنری در این موزه واقع شده است. بعلاوه این موزه هرساله میزبان نمایشگاه های موقت بسیاری است. این موزه در پنج کاخ قرون وسطایی کنار هم در خیابان Montcada در محله La Ribera در شهر قدیمی بارسلونا واقع شده است.

ساحل بوگاتل

از جاذبه های گردشگری بارسلونا، می توان به ساحل بوگاتل اشاره نمود که یکی از برترین سواحل اسپانیا در محدوده شهر بارسلونا است. یکی از دلایل محبوبیت ساحل بوگاتل این است که درست روبروی محله روبه رشد پوبلنو واقع شده است که 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

جهت اطلاع از چگونگی دریافت ویزای گردشگری اسپانیا و وقت سفارت اسپانیا بر روی لینک کلیک کنید.

کاخ موسیقی کاتالان

کاخ موسیقی کاتلان که بین سال های 1905 و 1908 به عنوان سالن کنسرت برای انجمن کر ساخته شد؛ به سبک مدرنیستی کاتالان طراحی شده است. این ساختمان ثبت شده در لیست یونسکو، نمونه ای از سبک تزئینی آرت نوو است. نمای این کاخ از انبوهی موزاییک های پیچیده، عناصر مجسمه سازی و آهن آلات نفیس ساخته شده است و تنها سالن در اروپا است که در طول روز به طور کامل به وسیله نور طبیعی روشن می گردد. این کاخ در گوشه ای از خیابانی تنگ، در بخش بارسلونا قدیمی واقع شده است .

پارک سورئالیست گوئل

از مکان های تماشای بارسلونا می توان به پارک گوئل اشاره نمود. این پارک مجلل 19 هکتاری در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. پارک گوئل که بین سال های 1900 تا 1914 ساخته شد، شامل 12 هکتار باغ منظر با عناصر معماری سورئالیستی ایجاد شده به وسیله آنتونی گائودی و هشت هکتار از جنگل های بکر (جنگل کاج و باغ های زیتون) ساخته شد. این پارک به عنوان مرکز تفریحات بارسلونا شناخته می گردد در لاسالوت، محله ای در ناحیه گراسیا بارسلونا قرار گرفته است.

میدان پادشاه

میدان پادشاه بارسلونا یکی از مکان های باشکوه با معماری فوق العاده است. میدانی آرام که در محله گوتیک و در ردیف ساختمان های قرون وسطایی خیره کننده، قرار گرفته است. ساختمان هایی چون قصر کنت های کاتالان، کاخ ستوان قرن شانزدهم و کلیسای کوچک سلطنتی قرن چهاردهم در آن قرار دارند.

نیوکمپ

از دیگر جاهای تماشای بارسلونا می توان به نیوکمپ اشاره نمود که برای طرفدارن ورزش یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری بارسلونا به شمار میرود. استادیوم نیوکمپ، میزبان قهرمان برجسته فوتبال اروپا، بارسلونا است.این میدان ورزشی خیره کننده با ظرفیت 99000 نفر، بزرگ ترین میدان اروپا است که در حدود 5 کیلومتری مرکز بارسلونا و در مسیر خروج از شهر به سمت شرق واقع شده است. لیست برترین کافه ها و رستوران های بارسلونا را در این صفحه مشاهده کنید.

بارسلونتا

از میان هفت ساحل مختلف بارسلون که بیش از 4.5 کیلومتر خط ساحلی دارند، بارسلونتا احتمالاً در صدر همه آنها واقع شده است. این ساحل یکی از مکان های تماشای بارسلونا و بسیار محبوب است. ساحل بارسلونتا که به مرکز شهر نزدیک است در امتداد ساحل شنی 1100 متری پیاده روی پرطرفدار بین دوندگان و دوچرخه سواران واقع شده است. این ساحل در منطقه La Barceloneta قرار گرفته است.

باغ گیاه شناسی

باغ گیاه شناسی14 هکتاری، به پنج منطقه تقسیم می گردد که گیاهان استرالیایی، کالیفرنیایی، مدیترانه ای، آفریقای جنوبی و شیلی به طور مرتب در هرکدام دسته بندی شده و این باغ را به یکی از جاهای تماشای بارسلونا تبدیل نموده است. این باغ در Carrer Doctor Font I Quer, 2قرار گرفته است.

لاس رامبلاس

لاس رامبلاس شلوغ ترین خیابان بارسلونا است که غرفه های گل، درختان چنار، نوازندگان خیابانی و مجسمه های زنده ای دارد؛ این خیابان گردشگری ترین مکان شهر و محلی برای گرفتن سوغاتی است. از اسپانیا چی بخریم؟ سوغاتی های معروف اسپانیا در این مقاله معرفی شده اند.

فواره جادویی مونتجوئیک

مونتجوئیک یکی از جاذبه های گردشگری بارسلوناست که با پایکوبی نور و نمایش های فواره ای که با موسیقی تنظیم می شوند، همه سنین را به وجد می آورد. نمایش ها از پنجشنبه تا یکشنبه در تابستان و آدینه و شنبه برگزار می گردد. این فواره در سر آوینگودا ماریا کریستینا در محله مونتجوئیک بارسلونا واقع شده است.

جمع بندی

جاهای تماشای بارسلونا از باغ گیاه شناسی گرفته تا استادیوم و آثار تاریخی، همگی پتانسیل جذب گردشگر به این شهر را فراهم نموده اند. این شهر سالانه میزبان مسافران زیادی است. شما هنگام سفر به این شهر، دوست دارید به کدام یک از تماشای های بارسلونا سر بزنید؟

منبع: پارسیس

به "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید