عماد فروغ کتابخانه خود را به خانه مهر رضا (ع) اهدا کرد

به گزارش مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام، همزمان با پنجم سپتامبر هر ساله با سالروز درگذشت مادرترزا، بانویی خیر و نیکوکار گرامی داشته می گردد، عماد افروغ که پیش از این در جلسه امضای کتاب خود در خانه مهررضا خبر از اهدای بخشی از کتابخانه شخصی خود داده بود، در این روز این اقدام خیرخواهانه را کلید زد.

عماد فروغ کتابخانه خود را به خانه مهر رضا (ع) اهدا کرد

وی بیش از سه هزار جلد کتاب با عناوین گوناگون و مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی به این کتابخانه اهدا کرد تا علاوه بر افزایش غنای محتوایی این کتابخانه با بیش از 3500 جلد کتاب، بستری برای افرادی که خواستار پژوهش در حوزه آسیب های اجتماعی فراهم آورد.

عماد افروغ دانش آموخته دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و تحصیل در دانشگاه سالفورد انگلستان بخشی از تجربه تحصیلی وی بوده است، این نویسنده و استاد دانشگاه به عنوان منتقد، روشنفکر و فعال سیاسی و مبدا نقد درون گفتمانی و همچنین پایه گذار جنبش اخلاقی شناخته می گردد. او روشنفکری است که در قاب انقلاب اسلامی می گنجد.

خانه مهر رضا (وابسته به موسسه خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام)، نهادی آیینی، فرهنگی و هنری است که در آستانه عیدغدیر طی مراسمی با حضور اساتید روانشناسی و جامعه شناسی و همچنین فعالان این حوزه کتابخانه تخصصی آسیب های اجتماعی را با بیش از 3500 عنوان کتاب افتتاح کرد تا محفلی باشد برای تمامی پژوهشگران و خیریه ها و در این فضا برای تعامل و هم افزایی در کنار یکدیگر فعالیت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عماد فروغ کتابخانه خود را به خانه مهر رضا (ع) اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عماد فروغ کتابخانه خود را به خانه مهر رضا (ع) اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید