ارتقای سازمان هواشناسی هزینه ها را کاهش می دهد

به گزارش مجله فوتبال، جلیلی گفت: ارتقای سازمان هواشناسی و علوم مرتبط با آن هم موجب ایجاد فرصت در ارائه خدمات زیرساختی می گردد و هم بسیاری از خسارات را کاهش خواهد داد.

ارتقای سازمان هواشناسی هزینه ها را کاهش می دهد

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های سیاسی گروه سیاسی مجله فوتبال، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست مشترک با حضور جمعی از اعضای کارگروه هواشناسی دولت سایه گفت: ارتقای سازمان هواشناسی و علوم مرتبط با آن هم موجب ایجاد فرصت در ارائه خدمات زیرساختی به سایر بخش ها نظیر کشاورزی و نیرو می گردد و هم بسیاری از خسارات و هزینه ها را کاهش خواهد داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این راستا اعلام کرد: معمولا با تغییر دولت ها، عمده توجهات به سمت ایجاد تحول در وزارت خانه ها معطوف می گردد، ولی سازمان های تابعه آن ها کمتر مورد توجه قرار می گیرند و امید داریم دولت نو برای ارتقاء تک تک این نهاد ها برنامه تحولی خود را اجرا کند.

جلیلی ضمن اشاره به نقش مهم سازمان هواشناسی در امنیت پایدار بویژه در حوزه حمل و نقل و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از خسارات احتمالی بعضی پدیده های طبیعی، اعلام کرد: اگر این زمینه وجود دارد که سازمان هواشناسی زیرساخت پیشرفت در حوزه های مختلف باشد و وضع فعلی آن با وضع مطلوب فاصله دارد، بنابراین باید با برنامه میان مدت چهار ساله زمینه تحول در سازمان هواشناسی فراهم گردد.

وی توضیح داد: کما اینکه وظیفه داشتیم به مقدار وسعمان به مسئولان دولت قبل یاری کنیم، همچنان این وظیفه را ثابت می دانیم و امیدواریم نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی کارگروه هواشناسی دولت سایه به مسئولان نو این سازمان در جهت برطرف کاستی های گذشته یاری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتقای سازمان هواشناسی هزینه ها را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سازمان هواشناسی هزینه ها را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید