افزایش 25 درصدی عوارض طرح ترافیک

به گزارش مجله فوتبال، تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران با افزایش 25 درصدی طرح ترافیک موافقت کردند.

افزایش 25 درصدی عوارض طرح ترافیک

در جریان چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران، مشخص عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال 1401 در دستور کار اعضای شورای شهر تهران نهاده شد.

مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این لایحه اظهار کرد: قیمت پایه طرح برای سال آینده حداکثر 30 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

شفیعی با اشاره به مجوز ورود 103 هزار خودرو در محدوده طرح ترافیک اظهار کرد: 53 هزار خودرو از این تعداد سهمیه و مابقی مجوز روزانه دریافت می نمایند.

وی در ادامه به نرخ پایه ورود به محدوده طرح ترافیک اشاره نمود و گفت: اکنون قیمت پایه این مبلغ 45500 تومان در نظر گرفته شده است که البته ضرایبی نیز پیش بینی شده است که از آن جمله می توان به ضرایب آلایندگی و زمانی اشاره نمود.

شفیعی بعلاوه با اشاره به هزینه کرد درآمدهای حاصل تز طرح ترافیک گفت: 40 درصد درآمدها بمنظور ساماندهی طرح های ترافیکی، 40 درصد به نوسازی ناوگان حمل و نقل، 20 درصد به توسعه شبکه مترو اختصاص خواهد یافت.

معاون شهردار تهران بعلاوه به سهمیه های در نظر گرفته نیز اشاره نمود و گفت: جانبازان به صورت رایگان، بیماران خاص و معلولان و خبرنگارام نیز از تخفیف 90 درصدی استفاده خواهند کرد.

ناصر امانی در مخالفت با رقم ارائه شده اظهار کرد:فرمانداری با رقم 30 درصدی مخالفت خواهد نمود و پیشنهاد می کنیم این افزایش به 25 درصد برسد.

اعضای شورای شهر تهران در نهایت با افزایش 25 درصدی نرخ عوارض طرح ترافیک موافقت کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افزایش 25 درصدی عوارض طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی عوارض طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید