90 درصد اختلال در شبکه ارتباطی برطرف شد

به گزارش مجله فوتبال به نقل از وزارت ارتباطات ، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مصاحبه با شبکه خبر در تشریح اختلال در شبکه ارتباطی اینترنت گفت: در پی قطع برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت اختلالی در سیستم برق رسانی مرکز ایجاد شد که این موضوع منجر به ایجاد حریق در سیستم های تامین برق اضطراری و سامانه های برق رسانی شد.

90 درصد اختلال در شبکه ارتباطی برطرف شد

وی اضافه نمود: این مسئله باعث شد در بعضی از منطقه ها عمدتا خدمات و سرویس های داخلی دچار مشکلاتی شود در بعضی موارد اینترنت بین الملل هم دچار قطعی شد.

فتاحی ادامه داد: به محض اینکه این اتفاق رخ داد با همکاری خوب سازمان آتش نشانی در مرحله نخست حریق مهار شد و در ادامه همکاران در شرکت ارتباطات زیر ساخت اقدام به برطرف اختلال در سامانه های فنی کردند و سیستم برق رسانی به حال اولیه بازگشت.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 90 درصد برطرف اختلال اجرا شده است و امکان ارایه سرویس ها فراهم شده است و در مجموع سامانه ارایه خدمات تا ساعتی دیگر به طور کامل به حالت اولیه باز می شود.

وی در انتها تاکید نمود: تا کمتر از یک یا دو ساعات آینده همکاران ما بازسازی مسیرها و به روزرسانی ارایه خدمات را انجام خواهند تا خدمات بدون هیچ اختلالی به طور کامل به مردم عزیز ارایه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "90 درصد اختلال در شبکه ارتباطی برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد اختلال در شبکه ارتباطی برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید