کلوپ: سرشار از انگیزه هستیم

به گزارش مجله فوتبال، سرمربی لیورپول می گوید بازیکنانش در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتز سرشار از شور و انگیزه هستند و نیازی نیست او با آنها صحبت کند.

کلوپ: سرشار از انگیزه هستیم

کلوپ: سرشار از انگیزه هستیم

لیورپول در طول زمستان، در برهه هایی چندین بازیکنش را به دلیل مصدومیت از دست داده که از جمله آنها می توان به دژان لوورن، جو گومز، ترنت الکساندر آرنولد و همچنین ژردان شقیری و نبی کیتا اشاره نمود. با اینکه همه این مصدومین به تمرینات لیورپول برگشته اند ولی هنوز تا رسیدن به آمادگی بدنی کامل فاصله دارند و بازی کردن آنها در مسابقات متعدد هنوز در هاله ای از ابهام واقع شده است. این در حالی است که لیورپول در دو جبهه به نبرد مشغول است و به بازیکنان آماده احتیاجی مبرم دارد.

یورگن کلوپ در مصاحبه با رسانه ها درباره شرایط تیمش گفت: هیچ احتیاجی نیست که من با بچه های تیمم صحبت کنم و بخواهم به آنها انگیزه بدهم. چون همه سرشار از شور و انگیزه هستند. ما دیروز یک تمرین مهم انجام دادیم. با کل بازیکنان لیورپول. این یعنی بازیکنان مصدوم برگشته اند و برای به میدان رفتن مبارزه می نمایند. این دقیقا همان چیزی است که یک تیم برای قهرمانی به آن احتیاج دارد.

او می گوید از شاگردانش خواسته در ادامه فصل فقط همانطور که در ماه های گذشته پیروز بوده اند به کوشش ادامه دهند. کلوپ در این باره گفت: نمی دانم در انگلیسی چه می گویند ... مقاوم؟ منظورم سمج بودن و پا پس نکشیدن است. وقتی کسی در کاری پیروز است و پیروزیتش را مدام تکرار می نماید. کسی که جای پایش را محکم می نماید و دیگر پا پس نمی کشد. چیزی که من از تیمم می خواهم این است.

منبع: ایران ورزشی

به "کلوپ: سرشار از انگیزه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: سرشار از انگیزه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید