3 فیلم مجذوب کننده با بازی جیسون موموآ که در آینده منتشر خواهند شد

به گزارش مجله فوتبال، جدیدترین پروژه جیسون موموآ، دختر شیرین، یک فیلم اکشن مهیج است که به طور انحصاری در نتفلیکس پخش می گردد اما این بازیگر محبوب، بعد از خاتمه اکران این فیلم، آثار دیگری در دست ساخت دارد.

3 فیلم مجذوب کننده با بازی جیسون موموآ که در آینده منتشر خواهند شد

جیسون موموآ به علت همه کاره بودن و شخصیت خاصش، در دل بینندگان جای دارد و همین موضوع باعث شده است در محبوب ترین و جاه طلبانه ترین پروژه های هالیوود، حضور داشته باشد. او اولین بازی خود را در سال 1999 و در مجموعه درام اکشن گارد ساحلی هاوایی انجام داد و در آنجا، وی نقش جیسون ایوان را بازی کرد و پس از آن در سال 2004 به اسم فرانکی سئو، در سریال آبکی نورث شور، حضور پیدا کرد.

در همان سال، موموآ اولین فیلم خود را در کمدی جاده ای تعطیلات خانواده جانسون، بازی کرد و در سال 2005 و در قالب نقش رونون دکس به سری علمی تخیلی استارگیت آتلانتیس پیوست. در سال 2011 او نقش اصلی فیلم کونان بربر را بازی کرد که بازسازی فیلمی به همین نام در سال 1982 بود. درخشش او در همان سال با بازی در نقش کال دروگو در بازی تاج و تخت رقم خورد. از آن موقع، موموآ در پروژه های عظیم مختلفی در تلویزیون و سینما، از جمله سریال تماشا محصول اپل تی وی شرکت نموده است اما مهم ترین نقش او تا به امروز، آرتور کری در لیگ عدالت و آکوامن و دنباله آن است.

جدیدترین پروژه موموآ، دختر شیرین است که در آن نقش ری کوپر را بازی می نماید، مردی که علیه یک شرکت داروسازی دادخواهی می نماید، چرا که آن ها یک داروی نجات دهنده را از بازار خارج کردند و همسر ری که دچار سرطان بود، در اثر نرسیدن آن دارو درگذشت. این دادخواهی او و دخترش را در معرض خطر قرار می دهد. بنابراین مأموریت او به یک انتقام جویی تبدیل می گردد تا از تنها خانواده ای که برایش به جای مانده است، محافظت کند. البته این فیلم، خاتمه پروژه های جیسون موموآ نیست و او چند فیلم در آینده نزدیک، در شرف اکران دارد. اما این فیلم ها چه آثاری هستند؟

1. تل ماسه (Dune)

  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • بازیگران: جیسون موموآ، اسکار آیزاک، تیموتی شالامی
  • تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400)

این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته فرانک هربرت ساخته می گردد و کارگردان آن، دنیس ویلنوو است و این پروژه، قرار است دنباله ای به همراه داشته باشد. تل ماسه، داستان دوک لتو آتریدس (اسکار آیزاک) را دنبال می نماید که مسؤولیت رفتن به سیاره بیابانی آراکیس را می پذیرد. این سیاره، تنها منبع یک ماده با ارزش است که عمر انسان را افزایش می دهد. او که خوب می داند دشمانش برای او تله گذاشته اند، همسرش، بانو جسیکا (ربکا فرگوسن)، پسر و وارث خود، پل (تیموتی شالامی) و مشاوران قابل اعتمادش را با خود می برد اما خیانت یکی از افراد و وجود کرم های شنی عظیم، اوضاع را پیچیده می نماید. جیسون موموآ نقش دانکن آیداهو، شمشیرزن اهل گیناز را بازی می نماید که در خدمت خاندان آتریدس و یکی از دستان راست دوک لتو است. تل ماسه در تاریخ 22 اکتبر در سینماها و بعلاوه به مدت 31 روز، در HBO مکس به نمایش گذاشته می گردد.

2. آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman And The Lost Kingdom)

  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: جیسون موموآ، پاتریک ویلسون، امبر هرد
  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401)

جیسون موموآ به اسم آرتور کری در آکوامن و پادشاهی گمشده، بازی خواهد نمود. جزئیات طرح داستان هنوز فاش نشده است اما جیمز وان، کارگردان آکوامن 2 است و علاوه بر موموآ، پاتریک ویلسون (اورم ماریوس یا ارباب اقیانوس)، یحیی عبدالمتین (دیوید کین یا بلک مانتا)، تموئرا موریسون (توماس کری)، دولف لوندگرن (پادشاه نریوس) و امبر هرد (مرا) هم در این پروژه حضور دارند. فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده در تاریخ 16 دسامبر 2022 اکران خواهد شد و تماشاگران باید برای لذت بردن از قسمت دوم آکوامن، تا آن موقع صبر کنند.

3. اسلامبرلند (Slumberland)

  • کارگردان: فرانسیس لارنس
  • بازیگران: جیسون موموآ، مارلو مارکلی
  • سال انتشار: 2022

این اثر، یک فیلم فانتزی کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی فرانسیس لارنس و براساس مجموعه کمیک بوک نموی کوچک در اسلامبرلند، به قلم وینسور مک کی است. این فیلم، داستان نمو (مارلو مارکلی)، دختر جوانی است که نقشه ای مخفی به دنیا رویایی، پیدا می نماید و با یاری یک فرد یاغی و سرکش، از رویاها و کابوس ها عبور می نماید تا دوباره پدر فقیدش را ببیند. جیسون موموآ نقش فلیپ را بازی می نماید که فردی یاغی است که نمو را در دنیای رویایی مخفی، هدایت می.کند. فیلم اسلامبرلند قرار است در سال 2022 اکران گردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "3 فیلم مجذوب کننده با بازی جیسون موموآ که در آینده منتشر خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 فیلم مجذوب کننده با بازی جیسون موموآ که در آینده منتشر خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید