کرونا جان سه بیمار کرونایی را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند و شمار قربانیان به 459 نفر رسید.

کرونا جان سه بیمار کرونایی را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 170 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 52 بیمار کرونایی قطعی و 16 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند.

وی توضیح داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 25 هزار و 818 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 638 نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 46 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد(34 درصد موارد)، کهگیلویه(50 درصد)، دنا (59 درصد)، گچساران (57 درصد) و بهمئی (53 درصد) موارد مثبت بودند که با این فرایند افزایشی استان وارد پیک دوم می گردد و در هفته های بعد می توان باعث افزایش موارد مرگ و میر گردد.

دکتر یزدان پناه تاکید نمود: متأسفانه کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، افزایش تجمعات و عادی انگاری منجر به شدت یافتن میزان شیوع بیماری در کهگیلویه و بویراحمد شده و بسیار نگران کننده است.

به گزارش مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از دورهمی ها و تجمعات، حذف مسافرت های غیر ضروری و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری تنها راه های کنترل بیماری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کرونا جان سه بیمار کرونایی را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان سه بیمار کرونایی را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید