معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش مجله فوتبال، معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در مورد نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان اطلاعیه ای تازه صادر کرد.

معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش گروه دانشگاه مجله فوتبال، معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در مورد نحوه فعالیت پژوهشی دانشجویان اطلاعیه ای نو صادر کرد که در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام محدودیت نارنجی شهر تهران به وسیله ستاد ملی مدیریت کرونا، نحوه فعالیت های پژوهشی دانشگاه از تاریخ 11/11/1400 تا اطلاع ثانوی، منطبق با شرایط سطح 3 اعلام می گردد؛ لذا درخواست می گردد فعالیت آزمایشگاه ها وفق سطح بندی اعلام شده به توضیح زیر مدیریت گردد.

1-درصورت وجود محدودیت، جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، صرفا دانشجویان و پژوهشگرانی که مشمول شرایط سطح 3 هستند، امکان حضور در آزمایشگاه ها و فضا های پژوهشی را خواهند داشت. ضرورت دارد سایر دانشجویان بعد از اعلام بازگشت به شرایط سطح 2 به آزمایشگاه¬ها مراجعه کنند.

2 -حضور درآزمایشگاه ها، منوط به نظارت مستمر و راهنمایی استاد راهنما بوده و با مسئولیت کمیته ایمنی دانشکده امکان پذیر می باشد.

3-به منظور حفظ سلامت دانشجویان ضروری است کمیته ایمنی دانشکده ها نظارت کاملا سخت گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه ها اعمال کنند. طی بازدید های سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل ها، مجوز ها بلافاصله لغو خواهد شد.

4-صدور مجوز نو (صرفا سطح 3) براساس درخواست دانشجو و استاد راهنما مطابق روال گذشته، پس از تایید کمیته ایمنی دانشکده و اعلام اسامی افراد واجد شرایط به وسیله ریاست دانشکده به مدیریت حراست دانشگاه انجام خواهد پذیرفت. ارسال رونوشت مکاتبه مربوط به اعلام اسامی افراد دارای مجوز فعالیت آزمایشگاه ها به وسیله ریاست دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی می باشد. زمان صدور مجوز های نو (به جز سطح 3) برای فعالیت در آزمایشگاه ها متعاقبا درصورت کاهش فرایند شیوع بیماری و اعلام شرایط سطح 2 اطلاع رسانی می گردد.

5 -فعالیت های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل های ابلاغ شده به دانشگاه به وسیله مراجع ذیربط می باشد و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده به وسیله اطلاعیه های آینده ابلاغ خواهد گشت.

لازم به ذکر است در سطح 3 محدودیت ها، پژوهش های آزمایشگاهی که در صورت توقف، هزینه هنگفت اقتصادی ایجاد می نماید، پژوهش های آزمایشگاهی که در مراحل انتهایی هستند و طی چند هفته انتها می یابند، پژوهش های در حال اجرا روی موجودات زنده و سلول تا اولین مرحله ای که قابلیت توقف وجود داشته باشد و موارد پژوهشی آزمایشگاهی که تعهد انجام خدمات حیاتی دانشگاه به سایر ارگان ها مطرح باشد، با حداقل حضور در آزمایشگاه اجازه فعالیت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس اطلاعیه ای صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس اطلاعیه ای صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید