دو هدیه نوروزی شرکت مخابرات ایران

به گزارش مجله فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همه تماس های تلفنی شبکه ثابت به ثابت از ساعت 13 روز 30 اسفند 99 تا ساعت 12 اول فروردین 1400 رایگان خواهد بود.

دو هدیه نوروزی شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرگزاری مجله فوتبال، آقای مجید سلطانی گفت: جدای از این هدیه نوروزی براساس تفاهم نامه میان شرکت مخابرات ایران و سازمان های صدا و سیما و تبلیغات اسلامی که برای فراوری و توزیع محتوا منعقد شد ترافیک مصرفی در استفاده از تلوبیون از 28 اسفند 99 تا انتها 13 فروردین 1400 به مدت 15 روز برای مشترکان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران رایگان خواهد بود.

وی درباره برنامه های شرکت مخابرات ایران در تعطیلات نوروز اضافه نمود: همه شیفت های ما در بخش ارائه خدمات تلفن ثابت باند پهن و 118 در تعطیلات نوروزی دایر است و به صورت غیرحضوری هم مردم می توانند به وسیله سایت و تماس تلفنی خدمات بگیرند و هیچ تغییری در ارائه خدمات در ایام تعطیل رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گـفت: از نظر فنی هم در بحث مسائلی که در سه ماه ورودم به این شرکت احصا نموده ایم کوشش خواهیم کرد در وهله نخست بیشترین مسائل را که در سامانه 2020 است رفع کنیم و در این سه ماه در بحث کاهش انتظار مردم در تماس پشت خط 2020 اقداماتی اجرا شده است که البته تا حد استاندارد همچنان فاصله داریم.

آقای سلطانی اضافه نمود: ما در بحث مدت انتظار پشت خط این سامانه در استان های تهران، آذربایجان شرقی و کردستان بیشترین مشکل را داریم که میانگین این انتظار بالای 100 ثانیه بود و میانگین 9 استان دیگر حدود 67 ثانیه و بقیه استان ها زیر 50 ثانیه بوده است و در واقع مشکل اصلی ما در بحث پاسخگویی در سامانه 2020 در 11 استان است.

وی گفت: در سه ماه گذشته اقداماتی به ویژه در منطقه تهران انجام شد و اکنون میانگین تماس پشت خط در تهران به حدود 60 ثانیه رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه نمود: البته به ما قول داده اند تا انتها فروردین این زمان را در تهران به زیر 60 ثانیه برسانیم.

آقای سلطانی گفت: کوشش خواهیم کرد حداکثر تا انتها شهریور 1400 در همه استان ها در مورد این مدت انتظار به حد استاندارد برسیم.

وی اضافه نمود: بیشترین شکایات در بحث قطعی است که علت آن یا فنی و یا به سبب تخریب عمدی خطوط ناشی از سرقت تجهیزات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: بحث سرقت در خطوط مخابراتی افزایش پیدا نموده است و هرچند هماهنگی های لازم را با مراجع قضایی و انتظامی داریم، اما آمار نشان می دهد که تعداد سرقت ها بیشتر شده است.

وی اضافه نمود: وقتی که سرقت انجام می گردد به ویژه در مناطقی که مشترکان زیاد و کابل های پر زوج داریم لطمه زیادی به مخابرات وارد می گردد چرا که فقط سرقت نیم یا یک متر کابل نیست و دیگر حدود 250 متر از این کابل کارایی ندارد و دوباره باید تخلیه و کابل کشی گردد.

سلطانی گفت: با توجه به افزایش قابل توجه قیمت های کابل و فیبر نوری جایگزین کردن آن برای ما سخت شده است و ما دچار محدودیت در منابع هم هستیم و سعی ما بر این است که تجهیزات را هر چه سریع تر خریداری کنیم و در اختیار استان ها بگذاریم تا انبار ها خالی نماند، اما میان هزینه ها و درآمد های ما فاصله زیاد است و امیدواریم در سال 1400 بخشی از این مسائل مرتفع گردد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با بعضی از درخواست های مردم مبنی بر انتقال خطوط تلفن ثابت از مکانی به مکان دیگر موافقت نمی گردد؟ گفت: گاهی اوقات ظرفیت سوییچ یا انتقال پر است و اگر از نظر فنی مسئله ای نداشته باشیم انتقال صورت می گیرد هر چند که این کار برای مخابرات مقرون به صرفه نیست و مبلغی که برای انتقال خطوط دریافت می کنیم 5 یا 6 برابر آن باید هزینه کنیم و اساسا انتقال خط برای شرکت مخابرات، زیانده است، اما با این حال اگر امکانات فنی وجود داشته باشد این کار را انجام می دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره مهمترین برنامه های شرکت مخابرات ایران در بحث ارائه خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا اضافه نمود: ما برای سال 1400 برنامه جهشی مصوب نموده ایم به این ترتیب که شبکه به میزان 5 میلیون پورت ارتقا و توسعه پیدا کند به این معنا که 5 میلیون پورت سرعت بالا در شبکه باند پهن را برای سال آینده برای خودمان هدف گذاری نموده ایم و منابع آن تامین شده است.

آقای سلطانی گفت: در بحث نوسازی خود شبکه هم برنامه هایی داریم که باید مسائل ما در بعضی استان ها در لایه انتقال، دیتا و دسترسی رفع گردد و به همین منظور سفر هایی به بعضی استان ها از جمله بوشهر و هرمزگان داشتیم و همه هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

به گزارش خبرگزاری مجله فوتبال به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: اگر بهترین شبکه را هم داشته باشیم، اما مشتری راضی نباشد هیچ کاری انجام نداده ایم و ما افزایش ارائه خدمات به صورت غیر حضوری را در دستور کار قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دو هدیه نوروزی شرکت مخابرات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو هدیه نوروزی شرکت مخابرات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید