خبرنگاران نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله فوتبال، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نخستین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی با هدف فراوری و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی در فضای مجازی اطلاع داد.

خبرنگاران نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله فوتبال، عبدالله بحرالعلومی روز یکشنبه در جمع مجله فوتبال گفت: نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی با موضوع تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب سه بخش متن، تصویر و ویدئو شامل مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستانک، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه و پویانمایی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان پویش عموم مردم و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستند، افزود: شرکت در پویش و ارسال آثار برای عموم رایگان است و در انتها پویش، ضمن نشر آثار برتر در وبسایت مورد نظر جوایز نقدی و لوح تقدیر به برگزیدگان اعطا می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در خصوص محورهای فراوری آثار و محتوا در این پویش اعلام کرد: ظرفیت های نشاط و شادی در جامعه و اقوام ایرانی با تکیه بر آداب و رسوم وسنن، ظرفیت های نشاط و شادی فرهنگ و هنر ایرانی، محیط زیست و ظرفیت های نشاط و شادی، ظرفیت های نشاط و شادی معماری و فرهنگ ایرانی و نقش زنان شاغل و خانه دار در نشاط و شادی از جمله آنها است.

وی بچه ها و ظرفیت های نشاط و شادی، گردشگری، طبیعت گردی و ظرفیت های نشاط و شادی، دستاوردهای جامعه و سنن ایرانی در نشاط و شادی، کاهش جرم و جنایت و ایجاد انگیزش و شادی و نشاط، ظرفیت های شادی و نشاط در مکان های عمومی، ظرفیت های شادی و نشاط در ناوگان های عمومی، ظرفیت های شادی و نشاط در مهدکودک ها، مدرسه ها و دانشگاه ها، تصویرسازی و ظرفیت های شادی و نشاط در ایام کرونا، ظرفیت های شادی و نشاط در کادر درمان، گلیم بافی و صنایع دستی و شادی و نشاط اجتماعی را از دیگر محورهای پویش برشمرد.

بحرالعلومی افزود: بخش های نقاشی بچه ها با موضوع شادی و نوروز، نقاشی از سفره هفت سین، فیلم و عکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فلیم سفره هفت سین، عکس نوروزی، عکس و فیلم از بازی های بومی و محلی، عکس و فیلم از غذاها و شیرینی های محلی، عکس و فیلم لباس های محلی و اقوام، آداب و سنن اقوام در نوروز و فصل بهار، جشن های ملی و مذهبی، عکس و فیلم از صنایع دستی محلی و سنتی، فیلم و عکس از شعرخوانی و مراسم شاد و محلی، عکس نوشت ها، دابسمش های طنز و هنری، شعرهای طنز و شاد، فیلم از شعرخوانی شاد و طنز، آداب و سنن اقوام ایرانی در استقبال از فصل بهار نیز به موضوعات اضافه شده است.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا 12 اردیبهشت 1400 خواهد بود که علاقه مندان می توانند آثار خود را با هشتگ های #نشاط-اقوام-ایرانی، #امید-نشاط-اجتماعی و #نشاط-ایرانی در شبکه های اجتماعی منتشر و سپس به وسیله سایت اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل بارگزاری و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33522039-045 تماس بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تاکید نمود: فرهنگ ایرانی- اسلامی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و به تصویر کشیدن این ظرفیت ها در ارتقای سطح مسائل فرهنگی و هنری جامعه یاری شایانی خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید