خبرنگاران بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران

به گزارش مجله فوتبال، تهران- خبرنگاران- همزمان با روز چهارم خرداد برنامه هفت اقلیم با موضوع توجه به فرهنگ و هنر ایران زمین از رادیو پخش خواهد شد.

خبرنگاران بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران

از ماموریت های شبکه رادیو فرهنگ انعکاسٍ، تحلیل، نقد و بررسی و اثر سنجی رویدادهای فرهنگی هنری کشور است. نظر به گستره مخاطبین این شبکه سراسری، طراحی و ساخت و اجرای چنین برنامه یی در همه ایام بخصوص اکنون که ملاحظات کرونایی باعث شده بسیاری از فعالان حوزه فرهنگ و هنر امکان حضور و عرضه آثار خود را در مجامع عمومی ندارند ، ضروری به نظر می رسید.

رادیو به عنوان رسانه یی فراگیر و پر شتاب در قالب برنامه هایی چون هفت اقلیم می تواند به عنوان پل ارتباطی مخاطبان با اهالی قلم، هنرمندان و فرهنگ مداران فعالیت کند.

با توجه به این مسولیت رسانه یی برنامه سازان رادیو فرهنگ برنامه هفت اقلیم را پس از یک وقفه سه ساله با طرح و فرمی نو بصورت زنده آماده اجراء و پخش کردند.

هفت اقلیم در ساختار جدید خود به مباحثی چون سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، کتاب و کتابخوانی، الگوهای سواد رسانه یی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می پردازد.

نویسندگان، هنرمندان، متولیان فرهنگی کشور مهمان هر روز هفت اقلیم خواهند بود.

این برنامه از چهارم خرداد همزمان با عید مبارک فطر آغاز میشود و هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت 19.30 به صورت زنده بر روی موج اف ام .106مگاهرتز از شبکه فرهنگ پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید