شرایط نامزد دیبالا پس از ابتلا به کرونا

به گزارش مجله فوتبال، نامزد دیبالا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره شرایط خود و نامزدش پس از ابتلا به کرونا صحبت کرد.

شرایط نامزد دیبالا پس از ابتلا به کرونا

به گزارش ، پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از ورزشکاران هم به این بیماری مبتلا شدند. یکی از ورزشکارانی که درگیر این بیماری شده پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس است. پس از ابتلای او به کرونا این بیماری به نامزدش هم منتقل شد.

اوریانا ساباتینی نامزد دیبالا درباره شرایط خود پس از این بیماری اظهار کرد: این ویروس بسیار عجیب است. من واقعا نمی دانم این ویروس در بدن چگونه عمل می کند. نه تنها من بلکه بسیاری از مردم دنیا این ویروس را نمی شناسند.

او ادامه داد: 3 روز پیش من و نامزدم تست کرونا دادیم و جواب آن آزمایش منفی شد. ما برای اطمینان از این که این ویروس دیگر در بدن ما وجود ندارد دیروز دوباره آزمایش دادیم، اما متاسفانه این دفعه جواب تست مثبت بود. این ویروس واقعا عجیب است. نمی دانم چرا در تست اولیه نتیجه منفی بود و تست دوم مثبت شد.

او افزود: 15 روز از ابتلای ما به این ویروس می گذرد. من و نامزدم هر 2 احساس سلامتی می کنیم. من می خواهم این نکته را به مردم بگویم که اگر به این ویروس مبتلا شدند ترس از دست دادن جان خود را نداشته باشند. ما 2 نمونه از افرادی هستیم که این ویروس را شکست دادیم.

اوریانا در سرانجام گفت: از مردم خواهش می کنم در خانه بمانند و خود را قرنطینه کنند تا این ویروس ریشه کن شود. من و نامزدم وقتی می دانیم به این ویروس دچار هستیم از خانه بیرون نمی رویم تا افراد دیگری را با این بیماری درگیر نکنیم. فکر می کنم نامزد من هم پس از ملاقات با دنیل روگانی هم تیمی اش به این ویروس مبتلا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط نامزد دیبالا پس از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامزد دیبالا پس از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید