سایه ترسناک کرونا روی کن 73

به گزارش مجله فوتبال، مسئولان جشنواره فیلم کن با مشاهده اولین مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این شهر اعلام کردند نهایت ملاحظه و مراقبت را برای برگزاری سلامت این رویداد مدنظر قرار خواهند داد.

سایه ترسناک کرونا روی کن 73

به گزارش مجله فوتبال، مهر به نقل از ورایتی نوشت: روز آدینه اولین مورد ابتلاء به ویروس کرونا در شهر کن فرانسه مشاهده شد و دست اندرکاران جشنواره کن را واداشت تا بگویند اوضاع را تحت نظر دارند.

سخنگوی این جشنواره به ورایتی گفت: فستیوال کن بر فرایند گسترش بیماری و اجرای آخرین دستورالعمل های ارائه شده توسط مقامات محلی و بین المللی درباره این ویروس، نظارت دقیق دارد و به صورت مستقیم با دفتر وزارتی در ارتباط است.

وی درباره تأثیر این اتفاق بر فرآیند برگزاری جشنواره در امسال میلادی تأکید کرد: هنوز زود است که بخواهیم درباره برنامه ریزی برای دو ماه و نیم آینده صحبت کنیم.

این مدیر جشنواره کن اضافه نمود: در موعد مقرر و بسته به رویدادهای آینده، جشنواره کن اقدامات لازم و ضروری را انجام خواهد داد و هدف ما اطمینان از حفاظت از سلامت شرکت کنندگان و مراقبت از آنها در حین برگزاری این جشنواره است.

شهردار شهر نیس آدینه صبح تأیید کرد که تست کرونای یک زن در کن مثبت بوده است.

جشنواره فیلم کن از 12 تا 23 ماه می (23 اردیبهشت تا 3 خرداد) برگزار می گردد و انتظار می رود اسامی فیلم های حاضر در این رویداد در نیمه ماه آوریل اعلام گردد.

در همین حال انتظار می رود جلسات Reed Midem برگزارکننده بازار کن که قرار است از 30 مارس تا 2 آوریل تشکیل گردد، نیز طبق برنامه و البته بدون حضور خریداران و نمایندگان چینی برگزار گردد.

Reed Midem با صدور بیانیه ای اعلام نموده است همه همکاری ها با مقامات شهر کن که محل برگزاری جشنواره است انجام می گردد و از همین حالا تیم پزشکی تقویت شده و مجهز در شهر مستقر شده اند.

هفتاد و سومین دوره کن به ریاست کارگردان و فیلمنامه نویس برنده اسکار اسپایک لی که به عنوان نخستین آمریکایی آفریقایی تبار در رأس داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن می نشیند، برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سایه ترسناک کرونا روی کن 73" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه ترسناک کرونا روی کن 73"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید