رئیس جمهور موقت الجزائر: اجازه کارشکنی در انتخابات را نخواهیم داد

به گزارش مجله فوتبال، رئیس جمهور الجزائر تأکید کرد که با هر گونه مانور و کوشش بعضی طرف ها برای به شکست کشاندن انتخابات ریاست جمهوری، مقابله خواهند کرد.

رئیس جمهور موقت الجزائر: اجازه کارشکنی در انتخابات را نخواهیم داد

به گزارش گروه بین الملل مجله فوتبال، عبدالقادر بن صالح رئیس جمهور موقت الجزائر در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مردم این کشور را به احتیاط و هوشیاری دعوت کرد.

بن صالح پنج شنبه شب(دیشب) در سخنانی به مناسبت شصت و پنجمین سالروز انقلاب الجزائر علیه استعمارگری فرانسه، تأکید کرد که دولت با هر گونه مانور بعضی طرف ها مقابله خواهد نمود.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، بن صالح همچنین مردم الجزائر را به احتیاط و هوشیاری و آمادگی برای مقابله با کسانی که قصد و نیت خصمانه علیه کشور دارند فراخواند.

وی قاطعانه تأکید کرد: هیچ کس حق ندارد به بهانه آزادی بیان و تظاهرات، حق دیگران برای آزادی و بیان خواست خود به وسیله مشارکت در رأی دهی را از آن ها بگیرد، تحت هر شرایطی منافع عالی کشور بر دولت ایجاب می نماید که نظم عمومی و قوانین و نهادهای دولت را حفظ نموده و امنیت و ثبات کشور را فراهم نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری الجزائر که نخستین انتخابات پس از کناره گیری عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور سابق از قدرت است، 12 دسامبر (21 آذر) برگزار خواهد شد و 23 نفر برای این انتخابات نامزد شده اند.

همزمان با سخنان بن صالح، تظاهرات شبانه در خیابان ها و میادین پایتخت الجزائر و دیگر شهرهای آن برگزار گردید و تظاهرات نمایندگان در میادین البرید المرکزی و موریس اودان تجمع نموده و با در دست داشتن پرچم های الجزائر شعارهایی مبنی بر جاودانگی انقلاب آزاد ی بخش کشورشان علیه استعمارگری فرانسه (نوامبر 1954) سر دادند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "رئیس جمهور موقت الجزائر: اجازه کارشکنی در انتخابات را نخواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور موقت الجزائر: اجازه کارشکنی در انتخابات را نخواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید