رئال مادرید در انتظار تصمیم گیری ستاره فرانسوی

به گزارش مجله فوتبال، آینده رافائل واران در هاله ای از ابهام قرار داشته و هنوز هم احتمال جدایی او از رئال مادرید در تابستان وجود دارد.

رئال مادرید در انتظار تصمیم گیری ستاره فرانسوی

به گزارش گروه ورزشی مجله فوتبال، رئال مادرید به رافائل واران پیشنهاد تمدید قرارداد خود داده، اما هنوز پاسخی از این مدافع میانی و فرانسوی دریافت نکرده است. واران که تا ژوئن سال 2022 قرارداد دارد، در طی این یک دهه در رئال مادرید برنده همه عناوین شده و حالا باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام کرده اند. در صورت ماندن واران در رئال مادرید و عدم توافق در مورد قرارداد تازه، او از نظر قانونی می تواند از اول ژانویه سال بعد با سایر باشگاه ها توافق کند.

واران در حال حاضر سالانه 5/5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و مدیران رئال مادرید به او پیشنهاد افزایش دستمزد هم داده اند، اما واقعیت این است که هم منچستر یونایتد و هم پاری سن ژرمن به خصص در صورت انتقال رایگان در تابستان سال آینده، دستمزد بالاتری به او پیشنهاد می دهند.

البته اولویت واران تنها دستمزد نیست و او که از 18 سالگی در رئال مادرید بوده، در پی تجربه های تازه است. البته رئال مادرید نمی خواهد هم او و هم سرخیو راموس را در همان تابستان از دست بدهند. کاپیتان رئال مادرید به احتمال زیاد در تابستان از این باشگاه جدا می شود و رفتن همزمان راموس و واران، خسارت بزرگی به باشگاه خواهد زد.

البته واران در حال حاضر روی بازی های تیم ملی فرانسه در مسابقات جام ملت های اروپا در تابستان متمرکز است، اما رئال مادرید ترجیح می دهد هر چه زودتر تکلیف خود را بداند. البته حضور کارلو آنچلوتی می تواند واران را مجاب به ماندن بکند. در واقع در دوران حضور کاراتو در رئال مادرید بود که این مدافع فرانسوی تبدیل به مهره ثابت ترکیب این تیم شده و در فصل دوم این سرمربی ایتالیایی، واران 46 بار در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت که برای او یک رکورد محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئال مادرید در انتظار تصمیم گیری ستاره فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید در انتظار تصمیم گیری ستاره فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید