تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری

به گزارش مجله فوتبال، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در یازدهمین دوره اهدای تندیس فداکاری از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی تقدیر شد.

تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری

به گزارش خبرنگار دانشگاه مجله فوتبال، جمال رحیمیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراسم یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان که امروز در دانشگاه تهران برگزار گشت، گفت: دانشجویان و گروه های دانشجویی در موارد مختلفی مانند امور خیریه، اهدای عضو، محرومیت زدایی، فعالیت های داوطلبانه در محیط زیست، فعالیت های داوطلبانه در امور پزشکی و بهداشتی، اردو های جهادی و سایر موارد شرکت کردند و در طول یازده دوره نیز سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی را در این جهت همراهی کردند.

وی اضافه کرد: در چهار دوره گذشته 464 مصداق فداکاری اعم از دانشجو و گروه دانشجویی شناسایی شده و از این دانشجویان تجلیل کردیم.

رحیمیان اضافه کرد: استقبال دانشجویان در فراخوان اخیر حدود 300 درصد رشد داشته و در دوره یازدهم 500 پرونده داوطلبانه و فداکاری به سازمان دانشجویان ایران ارسال شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی شرح داد: در این میان طی جلساتی توانستیم به 52 مصداق فداکاری برسیم که در مجموع 36 دانشجو 7 گروه دانشجویی و 9 مصداق فداکاری از سایر اقشار در یازدهمین دوره تقدیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی در اختتامیه تندیس ملی فداکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید