هوش مصنوعی

کیم جونگ اون نمی خوابد و وزنش به 140 کیلوگرم رسیده است

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی مدعی شد که رهبر کره شمالی از اختلال شدید خواب رنج برده و وزنش به حدود 140 کیلوگرم رسیده است.

14 خرداد 1402

استفاده از chatGPT در سئوChatGPT چیست؟ آنچه باید درباره چت جی پی تی بدانید

Chat gpt بر اساس هوش مصنوعی دیتا را از سطح وب استخراج می نماید. وقتی که دیتا مورد تایید هوش مصنوعی باشد ان را به ما نمایش می دهد. در فراوری محتوا قابلیت فراوری محتوای سئو شده را ندارد چون به صورت کلی می نویسد و بخش های پنهان محتوا را پوشش نمی دهد اما یاری زیادی...

9 فروردین 1402

آیا شما جزو افرادی هستید که ChatGPT شما را بیکار خواهد نمود؟

اخیرا سازندگان ChatGPT و تعدادی از محققان دانشگاه پنسیلوانیا مقاله ای علمی را درباره ChatGPT و تاثیر آن بر جهانی کاری افراد در سال های آینده منتشر نموده اند و در جریان آن به آنالیز این موضوع پرداخته اند که این برنامه در آینده جایگزین چه مشاغلی خواهد شد و چه...

2 فروردین 1402

با جزئیات بخش Career تازه فیفا 23 آشنا شوید

حالت حرفه (Career Mode) همیشه یکی از بخش های مهم مجموعه فیفا بوده است. به همین دلیل الکترونیک آرتز (EA) تمام تلاش خود را می کند تا این بخش را از همیشه بهتر کند. در فیفا 23 حالت حرفه تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته است. از گیم پلی گرفته تا بحث طراحی و شخصی سازی. فیفا...

16 مرداد 1401

وان پلاس از رابط Oxygen OS 13 با قابلیت های نو رونمایی کرد

وان پلاس به تازگی از رابط کاربری تازه خود با نام Oxygen OS 13 رونمایی کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز قابلیت های این رابط و بعلاوه دستگاه هایی که آن را دریافت می نمایند بپردازیم.

15 مرداد 1401

تخمین سن کاربران اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر سلفی

کاربران اینستاگرام، برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی باید حداقل 13 سال سن داشته باشند. اما بعضی کاربران ممکن است از این قانون پیروی نکنند. در صورتی که سن خود را به اینستاگرام اعلام نکنید، این شبکه اجتماعی می تواند حساب شما را مسدود کند.

30 تیر 1401

اولین نشست علمی سیمنار علمی نوآوری، کارآفرینی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

اولین نشست علمی سیمنار علمی نوآوری، کارآفرینی با رویکرد کارآفرینی نوآورانه، به همت دانشگاه صنعتی اصفهان، 28 اردیبهشت برگزار می شود.

10 تیر 1401

کوالکام شاید برای اسنپدراگون 895 پلاس به جای سامسونگ با TSMC همکاری کند

این طور که به نظر می رسد، کوالکام میخواهد برای ساخت پردازنده پرچم دار بعدی خود که احتمالا اسنپدراگون 895 نامیده می گردد همکاری خود را با سامسونگ ادامه دهد. اما شایعه ها حاکی از آن است که این شرکت احتمالا برای ساخت مدل پلاس این پردازنده یعنی اسنپدراگون...

12 مرداد 1400

تاسیس صندوق مجازی؛ راه حل تخصیص منابع به کسب و کارها در زمان کرونا

کرونا در سه حوزه عرضه و تقاضا، زنجیره تامین و امید مثبت به آینده اقتصاد دنیا را دچار مشکل نموده است. گروه G7 و چین تقریبا معادل 60 درصد اقتصاد، 65 درصد فراوری و حدود 40 درصد صادرات دنیا را در اختیار دارند که تمام این کشورها به شدت درگیر این بحران هستند.

8 خرداد 1399

من نخواهم مرد، تنها تبدیل خواهم شد!

یک دانشمند که به دلیل ابتلا به بیماری تحلیل عضلانی در حال مرگ است، کوشش می نماید که به اولین سایبورگ واقعی دنیا تبدیل گردد.

1 آذر 1398

اسکوتری که خودش به محل شارژ می رود

یک شرکت چینی از فراوری اسکوتر برقی خبر داده که بعد از اتمام استفاده و در صورت احتیاج به شارژ مجدد به طور اتوماتیک به ایستگاه شارژ می رود.

12 مهر 1398

تاکید قزاقستان و آلمان بر گسترش همکاری در زمینه فناوری نوین

قزاقستان و آلمان بر ضرورت گسترش همکاری ها در زمینه های فناوری نوین تاکید کردند.

28 شهریور 1398

پخت نان با هوش مصنوعی

نانواهای بریتانیایی در تلاشند تا پخت نان در مقیاس صنعتی را به هوش مصنوعی بسپارند.

26 تیر 1398