تخمین سن کاربران اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر سلفی

به گزارش مجله فوتبال، کاربران اینستاگرام، برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی باید حداقل 13 سال سن داشته باشند. اما بعضی کاربران ممکن است از این قانون پیروی نکنند. در صورتی که سن خود را به اینستاگرام اعلام نکنید، این شبکه اجتماعی می تواند حساب شما را مسدود کند.

تخمین سن کاربران اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر سلفی

به گزارش مجله فوتبال، اوایل این هفته، اینستاگرام خاطرنشان کرد که در حال آزمایش گزینه های نوی برای تایید سن کاربران هنگام ایجاد حساب کاربری است. پیش از این، کاربران برای تایید سن خود احتیاج به بارگذاری مدارک هویتی در اینستاگرام داشتند.

این شبکه اجتماعی به زودی کاربران را ملزم می نماید تا برای اثبات سن خود، یک ویدئوی سلفی بگیرند. این ویدئو با شرکت Yoti به اشتراک گذاشته می گردد. هوش مصنوعی Yoti قادر است سن کاربران خود را در مدت 20 دقیقه، بر اساس ویژگی های صورت آن ها تخمین بزند و پس از این کار ویدئوی ارسالی را حذف خواهد نمود.

قابلیت نو اینستاگرام باعث می گردد تا کاربران نوجوان نتوانند با تغییر سن به محتوای نامناسب دسترسی پیدا نمایند. این پلتفرم، به نوجوانان 13 تا 17 ساله، تجربیاتی متناسب با سنشان ارائه می دهد. از ویژگی های ارائه شده برای نوجوانان می توان به تنظیم حساب آن ها به حساب خصوص به صورت پیش فرض، جلوگیری از تماس ناخواسته بزرگسالانی که نمی شناسند و محدود کردن تبلیغات اشاره نمود.

اریکا فینکل مدیر مدیریت داده متا در یک پست وبلاگی خاطرنشان کرد که در حال حاضر ویژگی های تأیید سن فقط برای گروه منتخبی از کاربران ایالات متحده ارائه می گردد و به احتمال زیاد در آینده در دسترس تمام کاربران دنیا قرار خواهد گرفت. گزینه دیگری که به وسیله اینستاگرام برای تایید سن کاربران در نظر گرفته شده است، تایید سه نفر دنبال نمایندگان است. این سه نفر باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و حداکثر ظرف سه روز به درخواست شما پاسخ دهند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "تخمین سن کاربران اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر سلفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخمین سن کاربران اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و تصویر سلفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید