کلانتری منطقه حاشیه نشین حسن آباد به زودی احداث می گردد

به گزارش مجله فوتبال، عباس حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان یزد به مناسبت هفته دولت ضمن تقدیر از کوشش های نیروی انتظامی در یزد گفت: قاطبه کوششگران نیروی انتظامی انسانهایی دلسوز و سالم هستند که به دلیل حساسیت شغلی و عینی بودن رشادتهای آنها در برقراری و حفظ نظم و امنیت و جلوگیری از اخلال در جامعه، نزد شهروندان نیز از صندلی و احترام خاصی برخوردار هستند.

کلانتری منطقه حاشیه نشین حسن آباد به زودی احداث می گردد

وی با تاکید براینکه متولی امنیت مردم وزارت کشور است، اضافه کرد: وزیرکشور، ریاست شورای امنیت کشور و استانداران و فرمانداران ریاست شورای تامین استانها و شهرستانها را بر عهده دارند بر این اساس، اصلی ترین و مهمترین وظیفه وزارت کشور، تامین امنیت است.

سرپرست فرمانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد احداث کلانتری در منطقه حسن آباد نیز اعلام کرد: مکاتبات و هماهنگی های لازم در این باره انجام گردیده و رایزنی هایی به منظور تامین زمین و احداث ساختمان کلانتری در این منطقه حاشیه نشین، در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز در این دیدار گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان یزد و کلانتری ها تمام کوشش خود را برای مبارزه با اخلال گران در حوزه نظم و امنیت به کار گرفته اند به ویژه آنکه مردم یزد در این زمینه از حساسیت خاصی برخوردارند که به خودی خود وظیفه ما را سنگین تر می نماید.

محمدعلی جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیز در این جلسه گفت: اگر دستگاه های اجرایی وظایف خود را به درستی انجام دهند، به طور قطع عوامل ایجاد سلب آرامش اجتماعی نیز کاهش یافته و احساس رضایتمندی و آرامش نیز بر جامعه حاکم می گردد.

جعفری همچنین بر لزوم به روز رسانی قوانین حاکم تاکید نمود و گفت: گاهی در راستای حل مشکلات مردم با خلأهایی در قانون روبرو هستیم که مانع از رسیدگی کامل به برخی مسائل می گردد و ضروری است قوانین مذکور نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کلانتری منطقه حاشیه نشین حسن آباد به زودی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری منطقه حاشیه نشین حسن آباد به زودی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید