کاوانی: می خواهم در پاریس بازنشسته شوم

به گزارش مجله فوتبال، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن در یک گفتگوی مفصل درباره دوران فوتبال خود صحبت کرد.

کاوانی: می خواهم در پاریس بازنشسته شوم

ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم پاری سن ژرمن فرانسه در مراسم برترین بازیکن آمریکای لاتین 2018 توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. کاوانی بعد از این مراسم مصاحبه ای مفصل انجام داد و درباره دوران کودکی و الگوی خود گفت: من وقتی بچه بودم دوست نداشتم فوتبال از تلویزیون ببینم و دوست داشتم به جای آن خودم بازی کنم. با این حال وقتی 14 ساله بودم خیلی به سبک بازی گابریل باتیستوتا علاقه پیدا کردم و بازی های او را دنبال می کردم. او بازیکنی بود که هم سرعت و هم قدرت را با هم داشت و برای مدافعان روبرویی خود خطرناک بود.

او در پاسخ به این سوال که می تواند سال جاری در فینال لیگ قهرمانان که در مادرید برگزار می گردد حاضر باشد، گفت: بله، امیدوارم. ما گام به گام پیش خواهیم رفت و الان تمام فکر ما در یک هشتم نهایی است که باید با منچستریونایتد بازی کنیم. الان به چیز دیگری فکر نمی کنیم. من وقتی به پاریس آمدم از پروژه این باشگاه لذت بردم. رئیس به من گفت که هدف تیم این است در 5 یا 6 سال آینده تیم بتواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. البته قهرمانی در لیگ هم مهم است و باعث تداوم موفقیت ها و اعتماد به نفس می گردد و چیزی است که طرفداران لذت می برند.

پاریسی ها در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان این فصل باید به مصاف منچستر یونایتد بروند. کاوانی در این باره گفت: ما باید فقط به خودمان فکر کنیم و نه تیم های دیگر. باید به این فکر کنیم که به عنوان یک تیم چه کارهایی باید انجام دهیم، کیفیت هایمان را بشناسیم و برای بازی بعدی آماده شویم، به بهترین و آماده ترین شکل. می دانیم که منچستریونایتد یک دوره منفی را سپری نموده، مربی این تیم عوض شده و انرژی این تیم نیز تغییر نموده است. آنها آغاز به کسب نتایج مثبت نموده اند. این نتایج انگیزه بالایی ایجاد نموده که طبیعی است ولی ما دقیق تر آنها را مورد مطالعه قرار می دهیم.

نیمار بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن مصدوم شده است و تا 10 هفته نمی تواند برای تیمش به میدان برود. در همین رابطه گلزن اروگوئه ای گفت: هر تیمی آرزو دارد تا بازیکنی مثل نیمار را در ترکیب خود داشته باشد. مصدومیت او ناراحت کننده است ولی من امیدوارم خیلی زود بار دیگر او را در زمین ببینیم. البته بازیکنانی هم که قرار است جانشین او در ترکیب اصلی شوند شرایط خوبی دارند و مسئله ای بابت این موضوع نخواهد بود.

کاوانی ادعا می نماید قصد ندارد پس از انتها قراردادش با این باشگاه به فوتبال بازی کردن ادامه دهد: فعلا قصد دارم قراردادم را با پاری سن ژرمن به اتمام برسانم، شاید حتی فوتبالم را با این تیم به انتها برسانم. نمی دانم که پس از سال 2020 به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد یا نه، چه در پاریس چه جای دیگری. ولی می خواهم تا انتها قراردادم تیم را همراهی کنم. احساس خوبی در پاریس دارم، باشگاه از من راضی است و فکر می کنم طرفداران هم من را دوست دارند.

12

منبع: ایران ورزشی

به "کاوانی: می خواهم در پاریس بازنشسته شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی: می خواهم در پاریس بازنشسته شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید