وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم

به گزارش مجله فوتبال، وزیر کشور گفت: انتخابات در قریب به 55 هزار شعبه اخذ رأی در 208 حوزه انتخابیه برگزار می گردد.

وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم

به گزارش مجله فوتبال، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت وگو با رادیو معارف درخصوص آخرین آمادگی های وزارت کشور برای برگزاری انتخابات دوم اسفند اظهار کرد: انتخابات امر بسیار مهم و یکی از برکات انقلاب اسلامی است که به یمن و برکت امام و شهدا نصیب ایران شده است. انتخابات، تجلی مشارکت مردم در سرنوشت کشور و خودشان است.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه با تاسیس ستاد انتخابات کشور، برنامه ها را برای انتخابات پیگیری کردیم چرا که اقدامات زیادی باید انجام گردد تا در نهایت مردم در روز انتخابات که آدینه این هفته خواهد بود، سر صندوق های رأی حضور پیدا نمایند.

رحمانی فضلی یادآور شد: چندین دستگاه به وزارت کشور در امر انتخابات یاری می نمایند از جمله صداوسیما، ثبت احوال، شورای نگهبان و هیات های نظارت که تعامل بسیار خوبی داریم.

وزبر کشور اظهار داشت: انتخابات در قریب به 55 هزار شعبه اخذ رأی در 208 حوزه انتخابیه برگزار می گردد و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

رحمانی فضلی توضیح داد: بر اساس مجموعه اقدامات اجرا شده و با توکل بر خداوند، برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

وزیر کشور ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: با توجه به تأکیدات رهبری معظم و رییس جمهور محترم، کم هزینه ترین و پر منفعت ترین اقدام مردم برای استقامت و مقاومت در برابر اقدامات دشمنان حضور در انتخابات است و هر بار که مردم در انتخابات حضور پرشور داشتند، برنامه های دشمنان نقش برآب شده است.

وزیر کشور در سرانجام ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات روز آدینه، دل رهبری و ملت شاد گردد و پاسخ قاطعانه ای به دشمنان ایران داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید