همه چیز درباره جاذبه های مسکو

به گزارش مجله فوتبال، میدان سرخ معروف به قلب شهر مسکو

جذابیت و تنوع جاذبه های مسکو سبب شده است که این شهر هر ساله میزبان گردشگران و جهانگرد های داخلی و خارجی فراوانی باشد. با توجه به اهمیت این جاذبه ها در صنعت گردشگری روسیه، برآن شدیم تا بعضی از جاذبه های مسکو را به صورت اجمالی مورد آنالیز قرار دهیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

همه چیز درباره جاذبه های مسکو

میدان سرخ یکی از عظیم ترین و مرکزی ترین میدان های شهر مسکو است که تمامی خیابان های عظیم و مهم این شهر به این میدان زیبا منتهی می شوند. به دلیل اینکه این میدان حامل بسیاری از وقایع تاریخی این شهر بوده است به آن لقب قلب روسیه و مسکو را داده اند.

امروزه گردشگران فراوانی به بازدید میدان سرخ مسکو می فرایند و عکس های به یادماندنی و زیبایی را در کنار این میدان ثبت می کنند. گفتنی است که عبور و مرور وسایل نقلیه به غیر از لیموزین هایی که گاهی اوقات از دروازه کاخ کرملین می گذرند، ممنوع می باشد.

میدان سرخ مسکو گوشه ای از تاریخ پر جنب و جوش مردمان این سرزمین را بازگو می نماید و جلوه ای بی نظیر را دربردارد که در شب همچون گوهری در قلب مسکو می درخشد. بلیط تهران استانبول

میدان مانژ از جمله مجذوب کننده ترین جاذبه های مسکو

یکی از مجذوب کننده ترین جاذبه های مسکو میدان مانژ است که در قسمت پایین شهر واقع می باشد. میدان مانژ مسکو به وسیله خیابانی به نام Tverskaya به میدان سرخ متصل می گردد.

در واقع گردشگران به هنگام بازدید از این جاذبه گردشگری مجذوب کننده می توانند از سایر جاذبه های مسکو هم تماشا کنند. به اسم مثال با رفتن به میدان مانژ می توان به تماشای باغ بسیار مجذوب کننده اسکندر رفت و یا با موزه تاریخی مسکو آشنا شد و تاریخچه ای از سرگذشت این سرزمین پر هیاهو را به دست آورد. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

بی نظیرترین آسمان نمای جهان

شاید تا به امروز دیده باشید که بعضی از شهرها به دلیل داشتن آسمانی زیبا و پرستاره مکانی به نام افلاک نما دارند. حال یکی از جاذبه های مسکو، آسمان نمای آن است که به اسم عظیم ترین افلاک نمای جهان شناخته شده است و علاوه بر آن از قدیمی ترین آسمان نماهای جهان هم به تعداد می رود.

اغلب گردشگران و جهانگرد هایی که به نجوم علاقه مند هستند به بازدید این مکان بسیار مجذوب کننده می فرایند. افلاک نمای مسکو به اسم یک مکان گردشگری بسیار هیجان انگیز هر روزه از ساعت 10 صبحی الی 9 شب پذیرای گردشگران می باشد؛ اما در روزهای سه شنبه محدودیت هایی برای بازدید وجود دارد.

این آسمان نما از خارق العاده ترین مکان های گردشگری مسکو است که بازدید از آن شما را به جهانی زیبای ستارگان می برد و حتی در روزهای روشن هم می توانید به تماشا ستارگان بپردازید. افلاک نمای مسکو از برترین تجهیزات و متفاوت ترین قسمت ها تشکیل شده است که هر کدام از بخش ها خدمات مجزایی را به بازتماشامایندگان عزیز ارائه می دهند. بلیط هواپیما تهران مشهد

کاخ کرملین از زیباترین جاذبه های گردشگری مسکو

کاخ کرملین از مهم ترین مکان های گردشگری مسکو می باشد. کرملین درواقع به معنای دژها و قلعه های فراوان است و دلیل نامگذاری این کاخ باشکوه به دلیل قلعه های فراوان این مکان است.

امروزه کاخ کرملین محل زندگی رئیس جمهور روسیه می باشد. این مکان زیبا و تماشای در شهر مسکو دارای پنج کاخ و چهار کلیسای عظیم است که به وسیله دیواری عظیم احاطه شده اند.

کاخ کرملین مسکو از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که برای تعویض نگهبانان آن باید مراسمی تدارک دیده گردد. هر ساله در ماه های آوریل تا اکتبر به مدت 20 بار نگهبانان کاخ کرملین طی برگزاری جشن ها و مراسم هایی تعویض می شوند.

اگر قصد بازدید از کاخ کرملین را دارید حتماً بخاطر داشته باشید که عکسبرداری از آن ممنوع می باشد. کاخ کرملین از فوق العاده ترین جاذبه های مسکو است که دیوارها و کاخ های آن به وسیله طراحان ایتالیایی طراحی و ساخته شده است. نزدیکی این کاخ به میدان سرخ مسکو سبب شده است که این مکان از پربازدیدترین منطقه ها گردشگردی مسکو به تعداد برود و گردشگران زیادی را مجذوب خود کند. خرید بلیط هواپیما

گالری یا موزه ترتیاکوف از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری مسکو

با قاطعیت می توان گفت گالری ترتیاکوف در زمره منحصر به فردترین جاذبه های مسکو است. این موزه یکی از بی همتاترین مکان های تماشای مسکو و جهان است که با ارائه شاهکارهای هنری، تاریخی و فرهنگی شهر توجه همگان را به خود جلب نموده است.

گالری ترتیاکوف به وسیله تاجر روسی به نام میخایلوویچ تأسیس شده است. او با جمع آوری آثار هنرمندان روسی موزه هنری ترتیاکوف را ایجاد نموده است.

گالری ترتیاکوف با 1362 اثر نقاشی، 526 طراحی هنری و 9 مجسمه از بی نظیرترین جاذبه های مسکو به تعداد می رود. علاقه مندان به بازدید از آثار هنری می توانند با تورهای گردشگری مسکو به موزه ترتیاکوف بفرایند و از 130 هزار اثر هنری دوران های مختلف شهر مسکو تماشا کنند. مجله گردشگری مجله فوتبال

منبع: مجله دور و نزدیک

به "همه چیز درباره جاذبه های مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره جاذبه های مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید