مردم و مدیران مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران/ایلام یک فعال سیاسی گفت: اگر مردم سلامت خود و جامعه را جدی بگیرند و مدیران نیز اهتمام جدی بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را داشته باشند، حتما کرونا را زودتر شکست خواهیم داد.

مردم و مدیران مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند

سعید انوری پور در گفت و گو با مجله فوتبال، با اشاره به برگزاری هفتمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ستاد ، دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و انتظامی در استان وجود دارد و همه اعضا همدل و متفق القول به دنبال اجرای مصوبات این سلسله نشست هاهستند.

مشاور معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام با کم نظیر توصیف کردن این اتحاد و همدلی ، توضیح داد: دستگاه های اجرایی، نهاهای عمومی و انقلابی و بانک ها، پتروشیمی و پالایشگاه استان بنا به دستور استاندار باید این مصوبات را با دقت و حساسیت لازم اجرا نمایند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی جسمی و آرامش نیروی انسانی گفت: امیداریم مدیران کل به دور از هرگونه کوتاه نظری به نیروهای مسن و مادران مرخصی بدهند یا زمینه دورکاری آنان را فراهم نمایند.

دبیر شاخه استانی حزب رفاه ملت در ایلام با تشکر از استقبال مردم از پویش در خانه بمانیم، گفت: مردم استان در پنج شنبه و آدینه هفته گذشته نشان دادند که سلامتی خود و جامعه خط قرمز آنها است و امیدواریم در هفته منتهی به سال نو و چهارشنبه آخر سال مانند همواره شاهد همکاری بیشتر مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی با قدردانی از دستگاه های خدماتی مخصوصا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، گفت : بهترین قدردانی مردم از این عزیزان رعایت توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مردم و مدیران مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم و مدیران مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید