مراسم استقبال تیم تازه از لوییس سوارز و خانواده اش

به گزارش مجله فوتبال، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول در این تابستان به تیم ناسیونال اروگوئه پیوسته است تا بدین ترتیب فوتبال حرفه ای خود را از همان جایی که آغاز نموده است به انتها ببرد چرا که او به تیم دوران نوجوانی خود بازگشته است.

مراسم استقبال تیم تازه از لوییس سوارز و خانواده اش

سوارز که در حال حاضر 35 سال دارد، فوتبال اروپا را ترک کرد. او بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت که می توان گفت درخشان ترین زمان در دوران حرفه ای او نیز مربوط به دوران حضورش در بارسلونا بود چرا که او به همراه آبی و اناری ها توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد و البته کفش طلا را هم فتح کند. سوارز در فصل 2013/14 هم در لیورپول به طور مشترک با کریستیانو رونالدو فاتح کفش طلا شده بود.

سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور طرفداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد. لوئیس سوارز برای این مراسم معارفه خانواده خود را هم به استادیوم 34 هزار نفری گرن پارک برده بود. سوارز در حال حاضر سه فرزند با نام های دلفینا، بنجامین و لوتارو دارد و خوشحالی معروف او هم پس از گلزنی که سه انگشت دستش را می بوسد به همین علت است.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

به "مراسم استقبال تیم تازه از لوییس سوارز و خانواده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم استقبال تیم تازه از لوییس سوارز و خانواده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید