صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد ، شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی

به گزارش مجله فوتبال، خوشامدگویی متفاوت دیوید بکهام در مراسم استقبال از لیونل مسی، باعث تعجب بعضی از تماشاگران این کلیپ در شبکه های اجتماعی شد.

صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد ، شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی

به گزارش مجله فوتبال به نقل از میرر، دیوید بکهام در این مراسم به زبان اسپانیایی با لیونل مسی صحبت کرد که باعث شگفتی هواداران شد. آنها اعتراف کردند که فراموش نموده اند اسطوره انگلیسی زبان اسپانیایی می داند.

مسی، قهرمان جام دنیای، یکشنبه شب در مراسمی به اینتر میامی آمد و از سوی مالک این تیم مورد استقبال نهاده شد. کاپیتان سابق انگلیس نیز که در کنار آنها ایستاده بود، با بزرگ ترین خرید باشگاه به زبان مادری خود صحبت کرد.

این بازیکن 48 ساله از مسی پرسید: Todo bien به این معنا که همه چیز خوب است؟. هواداران از آن زمان به بعد در خصوص اینکه این فوتبالیست سابق می تواند به زبان دوم صحبت کند واکنش نشان داده اند. آنها گفته اند از چه زمانی دیوید بکهام اسپانیایی صحبت می نماید. یکی دیگر توییت کرد: فراموش کردم دیوید بکهام می تواند اسپانیایی صحبت کند. کاربر دیگری هم نوشت: اصلا فکرش را هم نمی کردم! بکهام چهار سال در اسپانیا برای رئال مادرید بازی کرد و در سال 2007 قهرمان لالیگا شد.

هنگام رونمایی از مسی در مقابل جمعیت هیجان زده میامی، دوباره هم بکهام با آنها به زبان اسپانیایی صحبت کرد، زیرا بخش قابل توجهی از هواداران مسی لاتین تبار هستند. شماره 7 سابق منچستریونایتد با خورخه و خوزه ماس مالکان مشترک، سخنرانی کردند.

برنده سه گانه در سال 1999 به همراه همسرش از ورود این ملی پوش آرژانتینی به باشگاه استقبال کرد. بکهام در این مراسم گفت: ده سال پیش، من سفرم را برای ساختن یک تیم تازه در لیگ برتر آمریکا آغاز کردم. آن زمان گفتم که آرزو دارم برترین بازیکنان دنیا در فلوریدا و شهر بزرگ میامی را گرد هم بیاورم. بازیکنانی که الهام بخش نسل بعدی برای رشد فوتبال در این کشور خواهند بود و به ساختن میراثی در این ورزش یاری می نمایند. لطفا مرا ببخشید که امشب کمی احساساتی شدم. استقبال از لیونل مسی در اینترمیامی واقعا یک رویاست. لئو، ما بسیار مفتخریم که این باشگاه را برای مرحله بعدی زندگی حرفه ای خود انتخاب کردی. به خانواده خودت خوش آمدی.

مسی که در کنار سرخیو بوسکتس، هم تیمی سابقش در بارسلونا به اینتر میامی پیوست، از بکهام و باشگاه برای آسان کردن روند امضای قرارداد تشکر کرد. این ستاره فوتبال گفت: خیلی از شما ممنونم. اول از همه می خواهم از همه مردم میامی برای این استقبال گرم و محبتشان تشکر کنم. من خیلی خوشحالم که اینجا و با شما هستم. می خواهم از خوزه ماس (مالک مشترک میامی) و دیوید بکهام برای این مراسم استقبال تشکر کنم. آنها همه چیز را برای ما آسان می نمایند، از زمانی که به اینجا آمده ایم همه چیز عالی بوده است. من دوست دارم هرچه زودتر تمرینات را آغاز کنم. می خواهم برنده شوم تا باشگاه به رشد خود ادامه دهد. امیدوارم از آغاز فصل به ما ملحق شوید. از استقبال همکاران تازهم نیز تشکر می کنم. من بسیار خوشحالم که این شهر را برای زندگی به همراه خانواده ام انتخاب نموده ام و این تیم را انتخاب نموده ام. شک ندارم که به ما خوش می گذرد. از همه شما برای این روز بسیار ممنونم.

  • شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن | تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد
  • یازدهمین شکست متوالی تیم تازه مسی | بالاخره اینتر میامی روی پیروزی را می بیند؟!
  • بازیکن منچستریونایتد به رونالدو در النصر می پیوندد
منبع: همشهری آنلاین

به "صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد ، شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های بکهام با مسی که واکنش برانگیز شد ، شگفتی طرفداران از خوشامدگویی متفاوت اسطوره انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید