قائدرحمتی: چند بار با مسئولان نساجی جلسه داشتم اما به توافق نرسیدیم، از بازگشت به اراک احساس بسیار خوبی دارم

به گزارش مجله فوتبال، هافبک نو تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که قبل از امضای قرارداد با این تیم مذاکراتی با باشگاه نساجی برای تمدید قرارداد داشته است.

قائدرحمتی: چند بار با مسئولان نساجی جلسه داشتم اما به توافق نرسیدیم، از بازگشت به اراک احساس بسیار خوبی دارم

محمود قائدرحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، در خصوص جدایی اش از نساجی، گفت: من ابتدا باید از طرفداران نساجی تشکر کنم و برای این تیم آرزوی برترین ها را دارم. من چند جلسه با مسئولان باشگاه نساجی داشتم، ولی در نهایت توافقی حاصل نشد به همین علت نتوانستم قراردادم را تمدید کنم و در نهایت جدا شدم. من روزهای خوبی را که در نساجی داشتم هرگز فراموش نمی کنم و برای این تیم و طرفدارانش آرزوی برترین ها را دارم.

وی در ادامه با اشاره به حضورش در آلومینیوم اراک، گفت: من با این تیم به لیگ برتر صعود کردم و این یک موفقیت عظیم بود که برای اولین بار در تاریخ فوتبال اراک رخ داد. بعد از یک سال دوری از آلومینیوم دوباره به این تیم برگشتم و بابت این اتفاق احساس بسیار خوبی دارم. من امیدوارم که بتوانم در فصل آینده بازیکن تأثیرگذاری برای آلومینیوم باشم و عملکردم بهتر از فصل گذشته باشد.

هافبک نو آلومینیوم درباره حضور رسول خطیبی در این تیم، خاطر نشان کرد: خطیبی مربی بسیار خوبی است و تیم هایی که تحت راهنمایی ایشان بوده اند، همواره نتایج خوبی کسب نموده اند. من از لطف ایشان متشکرم و امیدوارم که جواب اعتماد خطیبی را بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قائدرحمتی: چند بار با مسئولان نساجی جلسه داشتم اما به توافق نرسیدیم، از بازگشت به اراک احساس بسیار خوبی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدرحمتی: چند بار با مسئولان نساجی جلسه داشتم اما به توافق نرسیدیم، از بازگشت به اراک احساس بسیار خوبی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید