بیانیه رسمی پرسپولیس؛ با یک بازیکن توافق کامل کردیم

به گزارش مجله فوتبال، باشگاه پرسپولیس شایعه بدهی 200 هزار دلاری و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد.

بیانیه رسمی پرسپولیس؛ با یک بازیکن توافق کامل کردیم

به گزارش مجله فوتبال امروز شایعات و اخباری پیرامون بدهی 200هزار دلاری پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد. این شایعات به نظر حکم به حذف پرسپولیس از آسیا می دادند وحالا واکنش این باشگاه را درپی داشته اند.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود تاکید نموده که شایعه مذکور به پرونده رادوشویچ مربوط است، اما صحیح نیست. چراکه آنها این پرونده را با توافق مختومه کردند.

بیانیه پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

برای مجوز حرفه ای موارد زیادی احتیاج است

-همان طور که بارها اعلام شد و افکار عمومی هم اشراف کامل به موضوع دارند؛ در موضوع دریافت صدور مجوز حرفه ای، بسیاری از موارد دخیل هستند که باید اقدام لازم درباره آنها صورت بگیرد. موضوعات مالی، حقوقی، زیرساختی از جمله این موارد است.

* با زمان بندی ای اف سی پیش رفتیم

-فرایند بارگذاری و ارسال مدارک طبق جدول زمان بندی همچنان ادامه دارد و فرایند کار به سرانجام نرسیده است. باشگاه پرسپولیس، طبق جدول زمانبندی نسبت به انجام اقداماتی چون تسویه حساب یا توافق با طلبکاران و بارگذاری مدارک در حوزه های مختلف در زمان مقرر اقدام نموده است و این فرایند ادامه دارد.

* مدارک در زمان مقرر آپلود شد

-باشگاه با کوشش شبانه روزی و دشواری بسیار زیاد کوشش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه های جاری، منابع اعتباری لازم برای مشخص شرایط بدهی ها را تامین کند. این کار بر اساس لیست کمیته مشخص شرایط فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از سرانجام مهلت، بارگذاری شد.

* با رادوشویچ توافق کردیم

-اظهارنظر امروز آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در خصوص مطالبات رادوشویچ بوده است و پرونده جدیدی نمی باشد. باشگاه در خصوص رادوشویچ که تعهد مالی سنگینی وجود داشت با وی توافق کرد. مدارک رسمی توافق و پرداخت در سررسید هم در سامانه کلَس بارگذاری شد و در پرداخت های آینده نیز این اقدام انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیانیه رسمی پرسپولیس؛ با یک بازیکن توافق کامل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه رسمی پرسپولیس؛ با یک بازیکن توافق کامل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید