فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید

به گزارش مجله فوتبال، همایون خزاعی فر مدیر فروش موسسه نور تابان درباره استقبال مردم از فیلم محمد رسول الله (ص) در نخستین روز از اکران به خبرنگاران گفت: براساس اطلاعات موجود میزان استقبال از فیلم محمد رسول الله (ص) در نخستین روز اکران (پنجشنبه 5 شهریور ماه) در تهران و شهرستان خوب بوده و به دنبال استقبال مردمی نمایش این فیلم سینمایی در پردیس آزادی به سه سانس فوق العاده رسید.

فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید

هیچ سانسی از هیچ فیلمی گرفته نشده است

وی در پاسخ به اینکه بعضی از کارگردان هایی که فیلم روی پرده دارند نسبت به کم شدن سانس های نمایش آثارشان و اختصاص آنها به فیلم محمد رسول الله (ص) معترض هستند، بیان نمود: سینماها بر اساس میزان استقبال مردم سانس های خود را کم و یا زیاد می نماید و طبیعتا استقبال از فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) و همچنین مدت زمان طولانی فیلم باعث ایجاد تغییراتی در نمایش آثار روی پرده شده و طبق قانون هیچ سانسی از هیچ فیلمی کسر نشده است.

مدیر فروش موسسه نور تابان اضافه کرد: آنچه در فضاهای مجازی درباره کم شدن سانس فیلم های روی پرده و اختصاص آن به فیلم محمدرسول الله (ص) مطرح می گردد یک بازی تبلیغاتی است.

قرارداد بین پخش کننده قندون جهیزیه و سینما آزادی به شکل کامل اجرا شده است

وی توضیح داد: یکی از اعتراض های مطرح شده از سوی کارگردان قندون جهیزیه و درباره کم شدن سانس های این فیلم در سینما آزادی است ولی طبق آنالیز های صورت گرفته متوجه شدیم که هر آنچه در قرارداد بین پخش کننده و سینما آزادی عنوان شده، به شکل کامل به مرحله اجرا درآمده است.

خزاعی فر در سرانجام گفت: همچنین رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی پیش از این در پاسخ به شائبه پیش آمده عنوان نموده بود که فیلم سینمایی قندون جهیزیه در 5 سانس به نمایش آمده بود که دو سانس آن اضافه بر قرارداد به آن اختصاص یافته بود که پس از اکران فیلم محمد رسول الله (ص) نمایش این فیلم به 3 سانس قانونی خود برگشته است.

اکران فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی صبح روز گذشته 5 شهریورماه در سراسر کشور اکران شد و همزمان با اکران این فیلم سینمایی در ایران، به عنوان فیلم افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال در کانادا روی پرده رفت.

همچنین در اولین روز نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در تهران فروش فیلم به رقمی بیش از 170 میلیون تومان فقط در تهران رسید. براساس این گزارش این فیلم در تهران در 40 سالن سینما به نمایش در آمده است.

همچنین فروش این فیلم در سینماهای شهر مشهد معادل 20 میلیون تومان است که 14 میلیون تومان از این فروش متعلق به سینما هویزه مشهد است همچنین در اصفهان فروش فیلم به رقمی معادل 10 میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید