فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی پوشان تکواندو هستیم، به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد

به گزارش مجله فوتبال، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: با زحمت و پیگیری هادی ساعی پیشنهاد شغلی به سروش احمدی ملی پوش تکواندو کشورمان داده شده است.

فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی پوشان تکواندو هستیم، به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد

آرش فرهادیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، در مورد سرنوشت برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان و احتمال لغو این رقابت ها گفت: هنوز چیزی در مورد لغو مسابقات رسما به ما اعلام نشده و تقویم جدیدی که در آن مسابقات لغو شده باشد برای ما ارسال نشده است. اگر این مسابقات لغو گردد قطعا در تقویم جدید به روز رسانی خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه زمانی تقویم فدراسیون جهانی تکواندو به روز رسانی می گردد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی تکواندو هر 30 یا 45 روز یک بار تقویم به روز رسانی شده را برای کشورهای عضور ارسال نموده و فکر می کنم نهایتا تا دو، سه هفته آینده مجددا تقویم جدید ارسال گردد. با این وجود با توجه به شرایط حال حاضر جهان و اوج مجدد بیماری بعید می دانم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در زمان اعلام شده برگزار گردد و به نظر می رسد این مسابقات به تعویق بیفتد.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که ارتباط فدراسیون بعد از برگزاری جلسه هفته گذشته با ملی پوشان المپیکی همچنان حفظ شده است، گفت: ارتباط با بچه ها کاملا حفظ شده و در روزهای گذشته با سروش احمدی و آرمین هادی پور صحبت و پیگیر مسائل تمرینی و امکاناتی که باید برای آنها فراهم گردد، هستیم. در کوشش هستیم در روزهای آینده مصوبه به روزرسانی شده ای در مورد افزایش حقوق ورزشکاران داشته باشیم.در این مدت حقوق ورزشکاران را قطع نکردیم و به دنبال افزایش حقوق نیز هستیم.

فرهادیان با اعلام پیگیری مسئولان فدراسیون در مورد شغل سروش احمدی گفت: زحمت پیگیری مسائل شغلی سروش احمدی با هادی ساعی بود و جایی نیز به او پیشنهاد شده که فعالیت خود را شروع کند. ضمن اینکه مقرر شد از طرف فدراسیون تکواندو مبلغی برای احمدی به عنوان حق الزحمه در نظر گرفته گردد و مساعدت اقتصادی برای حل مسائل او صورت بگیرد تا بخشی از مسائل این ورزشکار خوب رفع گردد.

وی در مورد ارتباط با سجاد مردانی، کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: با مردانی نیز کم و بیش در ارتباط هستیم و حمایت هایی نیز از سجاد اجرا شده که خیلی نمی خواهم وارد جزئیات شوم. در حد توان از او نیز حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی پوشان تکواندو هستیم، به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: به دنبال افزایش حقوق ملی پوشان تکواندو هستیم، به سروش احمدی پیشنهاد شغل داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید