عاشوری: صندلی سیزدهمی برای نساجی راضی کننده نیست

به گزارش مجله فوتبال، علی اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قرار دریافت در رده سیزدهم برای ما راضی کننده نیست و مطمئن باشید در ادامه بازی ها صندلی خوبی در جدول خواهیم داشت.

عاشوری: صندلی سیزدهمی برای نساجی راضی کننده نیست

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، در خصوص شکست تیمش برابر سپاهان در جام حذفی گفت: هر دو تیم در این بازی نمایش خوبی داشتند. سپاهان تیم بزرگی است و با توجه به شرایط میزبانی و بازیکنانی که دارد، بیشتر از ما موقعیت گل داشت ولی ما هم برای گل زدن فرصت داشتیم. در 120 دقیقه نمایش خوبی داشتیم ولی در زدن ضربات پنالتی، تمرکز داشتن و شانس معین کننده است و متاسفانه شرایط به سود ما پیش نرفت.

وی در خصوص اینکه چرا عباس زاده و آبشک با کیفیت بدی ضربات پنالتی را زدند توضیح داد: پنالتی زدن بعد از 120 دقیقه بسیار سخت است و بهترین بازیکنان جهان هم در گذشته در چنین شرایطی پنالتی خراب کردند. آبشک و عباس زاده دوست نداشتند پنالتی را از دست بدهند ولی متاسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد.

بازیکن نساجی با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ برتر و قرار دریافت در رده سیزدهم جدول مطرح نمود: صندلی سیزدهمی برای ما راضی کننده نیست ولی این را هم در نظر بگیرید که 6 امتیاز با اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این 6 امتیاز را می گرفتیم الان بالای جدول بودیم. تیم ما به مرور زمان بهتر می گردد و شک نکنید در آینده صندلی خوبی در جدول خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عاشوری: صندلی سیزدهمی برای نساجی راضی کننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: صندلی سیزدهمی برای نساجی راضی کننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید