صعود مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به صدر جدول گلزنان

به گزارش مجله فوتبال، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در مجموع با 8 گل در 7 بازی دنبال شد که این تعداد گل برای بازی های اجرا شده بسیار کم است و باید گفت هفته سوم از نظر تعداد گل زده زیر خط فقر قرار گرفته است. این در حالی است که به نسبت تعداد قابل ملاحظه ای پنالتی در این بازی اعلام شد.

صعود مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به صدر جدول گلزنان

در 7 بازی برگزار شده از این هفته داوران جمعاً 4 بار به نشانه پنالتی در سوت خود دمیدند که تنها 2 پنالتی گل شد و 2 بار هم ضربات پنالتی توسط بازیکنان از دست رفت تا از 8 گل این هفته 2 گل از روی نقطه پنالتی به دست آمده باشد.

ساسان انصاری از فولاد و سیامک انصاری از پرسپولیس بازیکنانی بودند که پنالتی تیم های خود را مقابل گل گهر و نفت مسجد سلیمان از دست داده و در مقابل گادوین منشا از گل گهر به همراه طالب ریکانی از صنعت نفت بازیکنانی هستند که ضربات پنالتی شان را مقابل فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد به گل تبدیل کرده اند.

گادوین منشا با گلی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فولاد کرد تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 4 رساند تا با میانگین بیشتر از یک گل برای هر بازی، در هفته سوم به تنهایی در صدر جدول گلزنان برتر لیگ بیستم قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به صدر جدول گلزنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به صدر جدول گلزنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید