دنبال تقویت فولاد هستیم ، 85 درصد خواسته نکونام را اجابت کردیم

به گزارش مجله فوتبال، حمید رضا گرشاسبی پس از پیروزی یک بر صفر فولاد برابر پرسپولیس در سوپر جام گفت: قبل از هر چیز باید این برد را به کارگران زحمتکش فولاد تبریک بگویم. آنها کوشش زیادی می نمایند و دعای خیر آنها پشت سر تیم بود و آنها باعث شدند انگیزه بازیکنان ما بالا برود.

دنبال تقویت فولاد هستیم ، 85 درصد خواسته نکونام را اجابت کردیم

وی ادامه داد: در پی این هستیم تا برای لیگ قهرمانان آسیا تیم را تقویت کنیم. تشکر ویژه از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد که کنار ما بودند که همه دست به دست هم دادند تا پیروز باشیم و همه قول داده ایم دست به دست هم دهیم تا تیمی پرقدرت را روانه لیگ کنیم.

گرشاسبی گفت: به نکونام و دستیارانش هم تبریک می گویم روزهای سختی کنار هم داشتیم و رفته رفته تیم به شکل واقعی خود در حال رسیدن است. بیش از 2 سال بود که به علت محرومیت ها شرایط سختی داشتیم ولی کوشش کردیم تا تیم آسیب نبیند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند با شما به فینال لیگ قهرمانان برسد گفت: ما آنچه که در توانمان است انجام خواهیم داد. به نکونام گفته ایم مستطیل سبز با شما و بیرون از زمین با ما و همین طور پیش می رویم، وقتی می گذاریم، کار می کنیم تا بتوانیم با تمام وجود کم فروشی نکنیم و معنایی نداشته باشید تا بتوانیم نماینده شایسته ای در لیگ قهرمانان آسیا برای کشورمان باشیم.

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که اخراجی های زیادی تیم شما داشت گفت: حساسیت بازی بالا بود ولی انتظارم این است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دست به دست هم داده و با یک برنامه ریزی خوب این اتفاقات کمتر بگردد و این مد نگردد که هر کس سر داور داد زد تأثیرگذار گردد. ان شاءالله باید آرامش باشد تا کیفیت بازی بالا برود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که شما از استقلال چند بازیکن گرفته اید و خریدهایتان با توجه به صحبت های شما و نکونام ادامه دارد احتمال اینکه از پرسپولیس هم بازیکن بگیریم وجود دارد یا خیر، گفت: گرفتن بازیکن بحث حرفه ای است. یعنی اینطور نیست که ما سراغ یک تیم برویم. کادر فنی فهرست می دهد و ما طبق همان فهرست و در آرامش رایزنی می کنیم و هر باشگاهی که مثل استقلال با ما توافق کند بازیکن می گیریم. ما گفتیم حالا که صالح حردانی را می خواهید دو بازیکن به ما بدهید و چون در نیم فصل همه بازیکنان قرارداد دارند و ما هم بازیکن با کیفیت می خواستیم چون نگاه نکونام به لیگ قهرمانان آسیا بود لذا کمتر باشگاهی حاضر بود به ما بازیکن با کیفیت بدهد ولی توانستیم بیش از 85 درصد از خواسته های نکونام را محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دنبال تقویت فولاد هستیم ، 85 درصد خواسته نکونام را اجابت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال تقویت فولاد هستیم ، 85 درصد خواسته نکونام را اجابت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید