جریمه و توبیخ یحیی گل محمدی از سوی کمیته انضباطی

به گزارش مجله فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد تیم های لیگ فزونی صادر کرد.

جریمه و توبیخ یحیی گل محمدی از سوی کمیته انضباطی

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان برگزار گردید و از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو تخلفاتی مبنی بر اعتراض به نحوه قضاوت و خروج از محوطه فنی که اعتراض شدید را به همراه داشت، منجر به اخراج او شد. همچنین گل محمدی به دلیل تمرد از اجرای دستور داور و رفتار غیر ورزشی با داور به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس برگزار گردید که از سوی پیغام احمدی، فیزیوتراپ تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و اهانت به داور چهارم داشت که منجر به اخراجش شد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل اقدام تماشاگرانش مبنی بر پرتاب مواد آتش زا به داخل زمین با تذکر کمیته انضباطی روبرو شد. کمیته انضباطی ضمن تذکر به مسئولان تیم در جهت کنترل و مراقبت بیشتر به منظور جلوگیری از ورود وسایل آتش زا با توجه به گزارش نماینده فدراسیون و قدردانی وی از تماشاگران و لیدرهای دو تیم به خصوص نفت مسجد سلیمان از اعمال تنبیه اجتناب می گردد و امید است در مسابقات بعدی رویه تماشاگران به مانند آنچه در این مسابقه از آنها مشاهده شد و در گزارش نماینده نیز اشاره شده است، تکرار نگردد.

سیدمحسن سیدی، مربی تیم سپید رود رشت به دلیل اعتراض شدید به یاری داور که منجر به اخراجش شد با توبیخ کتبی کمیته انضباطی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جریمه و توبیخ یحیی گل محمدی از سوی کمیته انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه و توبیخ یحیی گل محمدی از سوی کمیته انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید