سلطانی فر: در جلسه با مسئولان IOC در خصوص تعامل و نحوه همکاری صحبت کردیم

به گزارش مجله فوتبال، وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در خصوص تعامل و نحوه همکاری ها صحبت کردیم.

سلطانی فر: در جلسه با مسئولان IOC در خصوص تعامل و نحوه همکاری صحبت کردیم

به گزارش مجله فوتبال، مسعود سلطانی فر در حاشیه حضور در بازیهای المپیک جوانان که در لوزان سوئیس در حال برگزاری است، ملاقاتی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک داشت و در مورد این ملاقات اعلام کرد: جلسه بسیار خوب، کاری و اجرایی را با عالی ترین مقامات کمیته بین المللی المپیک (IOC)داشتیم و مقدمه ای بود برای جلسه ای که فردا با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک داریم. در این جلسه در مورد نحوه همکاری ها و تعامل در عرصه و رویدادهای مختلف صحبت کردیم. بحث های صریح و روشنی داشتیم . سیاست های کلی خود را برای آنها تبیین کردیم. آنها هم تایید کامل بر اجرای منشور المپیک داشتند.

او ادامه داد: در کل جلسه خوبی بود و حمایت خود را از ورزش ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اعلام کردند. خواهان این بودند این تعاملات و گفت وگو ها استمرارپیدا کند تا ذهنیت هایی که به وجود می آید روشن تر رفع نمایند و با رعایت ملاحظات همکاری ها را توسعه دهند. تا الان حمایت ها در بخش های مختلف خوب بوده و قرار شده این حمایت ها گسترش پیدا کند.

سلطانی فر با اشاره به ملاقات با رییس فدراسیون جهانی تکواندو نیز گفت:در این ملاقات نکات خوبی رد و بدل شد و او از اینکه تکواندو به خوبی دارد در ایران گسترش پیدا می نماید، ابراز شگفتی کرد. ما هم گفتیم سیاست دولت این است بخش خصوصی را در بخش های مختلف ورزش فعال تر کنیم. تقاضا داشتیم رویدادهای بین المللی بیشتری را در ایران میزبانی کنیم و خواهان حمایت بیشتر از فدراسیون جهانی تکواندو شدیم که مورد استقبال دکتر چو نهاده شد.

او اضافه نمود: با مسئولان فرهنگی کمیته بین المللی المپیک هم ملاقاتی داشتیم بسیاری از ذهنیت هایی که رسانه های معاند ایجاد نموده بودند در مورد محدودیت و ملاحظات خاصی که برای مردم وجود دارد را تشریح کردیم و فکر می کنم توانستیم بخش عمده که تبلیغاتی که علیه ما می گردد را با تبیین واقعیت ها و دادن اطلاعات دقیق رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سلطانی فر: در جلسه با مسئولان IOC در خصوص تعامل و نحوه همکاری صحبت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: در جلسه با مسئولان IOC در خصوص تعامل و نحوه همکاری صحبت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید