درست کردن بوگیر کفش با مواد طبیعی

به گزارش مجله فوتبال، بوی بد پا وکفش باعث آزار دیگران و ناراحتی خود افراد میشود. در ادامه نحوه درست کردن بوگیر کفش با مواد طبیعی در خانه را بخوانید..

درست کردن بوگیر کفش با مواد طبیعی

نحوه درست کردن بوگیر کفش

به گزارش مجله فوتبال به نقل از پرشین وی، مواد لازم برای درست کردن بوگیر کفش :

جوش شیرین یک چهارم فنجان

بکینگ پودر یک چهارم فنجان

نشاسته ذرت یک دوم فنجان

عصاره گل رز (لوازم قنادی تهیه گردد) 6 قطره

طرز درست کردن بوگیر کفش

مواد ذکر شده را با هم مخلوط نموده و در کفش به مقدار یک قاشق یا کمتر بریزید و پودر را جابه جا کنید تا به تمام نقاط کفش برسد. بهتر است یک شب این پودر در کفش بماند.

درست کردن بوگیر کفش

چای کیسه ای سیاه

چای سیاه دارای ماده ای به نام تانن است. این ماده می تواند در از بین بردن باکتری هایی که در کفش های تان تجمع پیدا نموده اند یاریرسان باشد. همچنین به از بین بردن بوی بد کفش نیز یاری می نماید.

چای های کیسه ای را به مدت 2 تا 3 دقیقه در داخل آب جوش قرار دهید. آنها را از داخل آب خارج نموده و اجازه دهید تا خشک شوند. سپس آنها را به مدت یک ساعت در داخل کفش تان قرار دهید. زمانی که آنها را از داخل کفش های تان خارج کردید، کفش ها را تمیز و مایع اضافه احتمالی داخل آن را نیز خارج کنید.

الکل

اندکی الکل را روی بخش ها کثیف و بو گرفته کفش خود بریزید. الکل نه تنها باعث از بین رفتن بوی بد کفش می گردد بلکه سبب ضدعفونی کردن کفش های تان نیز می گردد.

درست کردن بوگیر کفش

خوب است درمان های خانگی را بدانید

پاهایتان را برای مدتی در محلول ضدعفونی نماینده خانگی غوطه ور کنید.

چه باورکنید و چه نکنید، پاهای شما قادرند در روز نیم لیتر عرق نمایند. برخی از این محلول ها به خشک ماندن پاها برای مدت طولانی یاری می نمایند و برخی دیگر محیط نامناسبی برای رشد باکتری ها ایجاد می نمایند.

محلول سفیدنماینده یا وایتکس: 2 قاشق غذاخوری مایع سفید نماینده را در 4 لیتر آب حل کنید. به مدت یک هفته، هر روز پاها را برای 5 تا 10 دقیقه در این محلول غوطه ور کنید. اگر احساس کردید که این محلول پوست شما را خشک می نماید، کمی روغن بچه به محلول اضافه کنید.

محلول آب و برگ چای: 5 قاشق مربا خوری برگ چای، یا 5 عدد چای کیسه ای را به چند لیتر آب اضافه کنید و پا ها را به مدت 30 دقیقه در آن غوطه ور کنید. اسید تانیک موجود در چای، پوست را خشک می نماید

منبع: جام جم آنلاین

به "درست کردن بوگیر کفش با مواد طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درست کردن بوگیر کفش با مواد طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید