حدادی: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است

به گزارش مجله فوتبال، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت بوده و عجله ای برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری نیست.

حدادی: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است

علی حدادی در گفت وگو با مجله فوتبال، با اشاره به ضرورت اعمال دقت لازم در بازگشایی مدارس، اعلام کرد: از چند روز آینده شاهد شروع فعالیت آموزشی در کشور هستیم. اولین نکته ای که در مورد بازگشایی مدارس باید مورد توجه قرار گیرد، اطمینان از انجام واکسیناسیون کامل تمام افرادی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم با دانش آموزان در ارتباط هستند. هم فرهنگیان و هم رانندگان سرویس باید واکسن را دریافت نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئله دیگر که حائز اهمیت می باشد فراهم کردن بستر و امکانات مناسب به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس است. از آنجا که سرانه مدارس به موقع پرداخت نمی گردد، مدیران خیلی از مدارس در تامین امکانات لازم و ارائه خدمات به منظور رعایت پروتکل ها با مشکل روبرو هستند. این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: از سوی دیگر اگر قرار باشد آموزش ها به صورت مجازی دنبال گردد امکانات آموزشی نظیر تبلت یا گوشی هوشمند باید برای دانش آموزان در تمام منطقه ها تامین گردد. خیرین در این زمینه یاری هایی داشته اند اما این امر از وظایف اصلی وزارت آموزش و پرورش است تا امکان دسترسی همه دانش آموزان به اپلیکیشن شاد را فراهم کند. در سال گذشته و سال جاری بسیاری از دانش آموزان در این موضوع با مشکل روبه رو هستند.

وی در ادامه تاکید نمود: به طور کلی هم فراهم کردن امکانات لازم آموزشی در صورت ادامه یافتن آموزش مجازی و هم فراهم کردن تمهیدات لازم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون فرهنگیان و رانندگان سرویس از وظایف مسئولان امر به تعداد می رود. سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت بوده و عجله ای برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حدادی: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید