توزیع 200 تن مرغ با قیمت مصوب در شهرستان ری

به گزارش مجله فوتبال، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: 200 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب 12 هزار و 500 تومان برای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان توزیع می گردد.

توزیع 200 تن مرغ با قیمت مصوب در شهرستان ری

ٰبه گزارش مجله فوتبال به نقل از ایرنا، موسی احمدی گفت: سهمیه گوشت مرغ و گوشت قرمز شهرستان ری در تهران قابل افزایش است و هر میزان که مردم جنوب تهران احتیاج داشته باشند در ایام عید نوروز گوشت قرمز و سفید برای تنظیم قیمت ها به بازار مصرف تزریق خواهد شد.

وی عنوان نمود: توزیع به موقع مرغ منجمد در بازار باعث کاهش قیمت ها و رسیدن بازار به قیمت تعادلی شد.

احمدی یادآور شد: شهروندان اطمینان داشته باشند که طی ایام تعطیلات عید نوروز اداره صمت با توزیع اقلام مصرفی و نظارت بر بازارها جلوی هرگونه افزایش ها را خواهد گرفت.

وی در ادامه از توزیع 450 تن میوه شب عید با قیمت مصوب در مراکز عرضه شهرستان ری خبر دارد و گفت: 250 تن پرتقال و 200 تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین احتیاج میوه مورد احتیاج مردم شهرستان ری توزیع می گردد.

احمدی با بیان اینکه 25 مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است، عنوان نمود: 18 مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش های مختلف شهرستان میوه مورد احتیاج شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد احتیاج مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "توزیع 200 تن مرغ با قیمت مصوب در شهرستان ری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 200 تن مرغ با قیمت مصوب در شهرستان ری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید