بهانه کاخ سفید برای فرار از انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ

به گزارش مجله فوتبال، تهران - خبرنگاران - سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه خاطرنشان کرد که اعضای کنگره برای مشاهده و آنالیز اظهارنامه های مالیاتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به اندازه کافی باهوش نیستند.

بهانه کاخ سفید برای فرار از انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ

به گزارش تارنمای خبری نشریه هیل، سندرز گفت: صاف و پوست کنده بگویم فکر نمی کنم کنگره، به ویژه این گروه از زنان و مردان، برای آنالیز هزاران اوراق اقتصادیاتی ترامپ، از زیرکی کافی برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: حدس می زنم که اکثر آنها اقتصادیات شان را پرداخت نمی نمایند و اعتمادی به آنها ندارم که چند دهه موفقیت رئیس جمهوری را وارسی نمایند.

سندرز همچنین یادآور شد که دمکرات ها با طرح درخواست مشاهده اظهارنامه های اقتصادیاتی ترامپ، به راستا خطرناکی گام می گذارند.

پیشتر در ماه جاری، دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا رسما خواهان مشاهده اظهارنامه های اقتصادیاتی ترامپ شدند.

ریچارد نیل رئیس کمیته امور اقتصادی مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه ضرب الاجل جدیدی در روز 23 آوریل (3 اردیبهشت) برای سازمان خدمات درآمد داخلی این کشور مشخص کرد تا اظهارنامه های اقتصادیاتی ترامپ را منتشر کند.

نیل در نامه ای به چارلز رتیگ کمیسر سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا بیان کرد که عمل نکردن این نهاد اقتصادیاتی به ضرب الاجل جدید، به منزله رد درخواست وی خواهد بود.

دولت ترامپ پیشتر از عمل به ضرب الاجل اولیه مشخص شده برای 10 آوریل (21 فروردین) به منظور انتشار اظهارنامه های اقتصادیاتی وی خودداری کرد.

دمکرات های آمریکا خواهان آنالیز اظهارنامه های اقتصادیاتی ترامپ هستند تا روند تحقیقات آنها در خصوص تضاد منافع حاصل از استمرار برخورداری وی از منافع تجاری ضمناً خدمت به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، تکمیل گردد.

ترامپ در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از انتشار اظهارنامه های اقتصادیاتی خود خودداری کرد و از آن موقع به بعد، به بهانه اینکه اظهارنامه های اقتصادیاتی اش تحت حسابرسی سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکاست، به این روند ادامه داده است.

ترامپ مالکیت خود بر بخش های بسیاری چون زمین های گلف، هتل ها، برج ترامپ در نیویورک و عمارت اعیانی خود در مارالاگوی فلوریدا را حفظ نموده است.

اروپام**9109**شبس*1859

منبع: ایرنا

به "بهانه کاخ سفید برای فرار از انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه کاخ سفید برای فرار از انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید