ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره

به گزارش مجله فوتبال، مهرداد بذرپاش اظهار کرد: طی چند روز آینده، محور دوم ترانزیتی اصلی کشور در حوزه آستارا به جمهوری آذربایجان به بهره برداری خواهد رسید و کوشش همه دست اندرکاران از جمله گمرک، مرزبانی، پلیس گذرنامه و غیره این است تا هرچه سریعتر این محور ترانزیتی وارد مدار فعالیت گردد.

ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره

وی اضافه نمود: مطابق اعلام معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان رشد حمل ونقل بین دو کشور در سال 2023 نسبت به سال میلادی گذشته بیش از 40 درصد و رشد ترانزیت افزون بر 57 درصد بوده است که نشان دهنده به ثمر نشستن توافقات و تعاملات است و این رشد را در سایر کشورهای همسایه نیز شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه زیرساخت های ریلی و جاده ای، توسعه نرم افزاری برای رشد ترانزیت هم در دستور کار بوده که یکی از اصلی ترین تاکیدات دولت است.

وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه حرم تا حرم یادآور شد: تامین اعتبار این پروژه از محل تهاتر زمین از منابع عمومی دولت در حال اجرا بوده و استانداری خراسان رضوی پیگیر آن است. ضمن این که در پی تزریق بخشی از کار از مسیر مولدسازی هستیم تا پروژه سرعت بگیرد.

بذرپاش درباره از سرگیری پروازها بین ایران و عربستان بیان نمود: با آغاز حج عمره، پروازها بین ایران و عربستان از سر گرفته خواهد شد.

منبع: گردشبان

به "ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری پروازهای ایران و عربستان با آغاز پروازهای حج عمره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید