اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم

به گزارش مجله فوتبال، رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: 449 واحد صنفی متخلف در قم به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی اخطار گرفتند.

اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم

به گزارش مجله فوتبال به نقل از مجله فوتبال، سرهنگ پیغام کاویانی اضافه کرد: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف بدون پروانه کسب از اتحادیه های مربوطه و با هدف ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با موضوع پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با تأکید بر استمرار این گونه طرح ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سریعاً به وسیله پل ارتباطی 110 اطلاع رسانی تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام گردد.

وی اضافه کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی نماینده اتاق اصناف از واحد صنفی سطح استان بازدید و در این راستا تعداد 449 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی اخطار و تعداد 60 واحد صنفی در این خصوص پلمب شدند.

سرهنگ کاویانی همچنین مطرح کرد: در راستای اجرای طرح جمع آوری لباس های نامتعارف و ضد فرهنگی و مقابله با مدگرای و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بیگانه در نوع پوشش مردم، پلیس امنیت عمومی قم با تشکیل اکیپ هایی از مأموران مجرب اقدام به سرکشی از 201 صنوف، مراکز خرید و مغازه های عرضه پوشاک کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: 6 مورد اخطار پلمب و 4 مورد پلمب واحدهای متخلف از نتایج دیگر این طرح بوده است.

کاویانی توضیح داد: با عرضه نمایندگان لباس های نامتعارف برخورد قاطعانه و قانونمند می گردد و طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک در سطح استان مستمر و ادامه دار خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از ارائه آموزش به بعضی از شهروندان که از روی ناآگاهی به انتخاب چنین لباس هایی اقدام می نمایند، اطلاع داد و از عموم مردم خواست، در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه ها مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار به 449 واحد صنفی متخلف در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید